Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با توجه به معروف بودن ایتالیا در خط دفاعی و بر اساس اینکه استراماچونی از فوتبال این کشور آمده است استقلال به احتمال فراوان در فاز دفاعی در لیگ نوزدهم تیم قدرتمندی خواهد بود.  نه تنها در فوتبال ایران بلکه در فوتبال سطح اول جهان نیز یکی از مهم‌ترین پست‌های هر تیمی هافبک دفاعی می‌باشد که وظیفه ریتم دادن و کنترل بازی را چه در شرایط دفاع و چه حمله برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک دفاعی علاوه بر جنگندگی و دوندگی بالا باید پخش توپ و تنظیم ضرب آهنگ تیمش را نیز به درستی انجام دهد.

حال آبی‌پوشان با تمدید قرارداد علی کریمی می‌توانند ابزار لازم برای این مهم را داشته باشند. مسعود ریگی در پدیده نشان داد که هافبکی بسیار جنگنده و دونده است و علی کریمی هم بارها اثبات کرده با پاس‌ها و هوش خود به راحتی و در هر شرایطی تیمش را کنترل می‌کند و به بازی نظم می‌دهد.

با حضور این دو بازیکن در لیگ نوزدهم در کنار یکدیگر استقلال تهران صاحب زوجی طلایی خواهد شد که می‌تواند این تیم را بعد از چندین فصل ناکامی برای دستیابی به قهرمانی مجهز کند و آبی‌ها را به نظمی برساند که هرتیمی برای موفقیت به دنبال آن می‌باشد.

با توجه تصویر بالا شنیده می شود نقشه استراماچونی برای لیگ نوزدهم حضور همزمان این دو بازیکن است که می تواند برآیندی از آمار تصویر بالا باشد و به نوعی نشان بدهد استراماچونی می خواهد قلب استقلال را با این دو بازیکن بیمه کند و هواداران این تیم در لیگ نوزدهم منتظر نمایشی بی نقص از خط دفاع این تیم با هدایت استراماچونی باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال ریگی علی کریمی فوتبال ایران قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • واکاوی تساوی سپاهان و پرسپولیس؛ سرد، کسل کننده و بی‌روح
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • جذب بیش از صد و پنج هزار معلم جدید
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • ارزیابی عملکرد دفاعی چلسی در فصل جاری توسط جو کول / زیرنویس فارسی