Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: رقابت‌های هندبال دختران منطقه ۲ کشور در رده سنی  جوانان در کرج به پایان رسید و تیم هیئت هندبال قم پس از برگزاری ۵ مسابقه با رتبه سوم به کار خود پایان  داد.

وی افزود: در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که تیم هندبال قم پس از ۲ پیروزی و یک شکست در دور گروهی موفق به کسب جواز حضور در نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل حریف مغلوب شد و در نهایت با برتری در دیدار رده بندی در جایگاه سوم منطقه ۲ کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: منطقه ۲ هندبال کشور شامل بخشی از استان‌های مرکزی و شمالی کشور است و تمامی مسابقات رده‌های سنی پایه ابتدا در قالب منطقه‌ای و سپس در قالب کشوری برگزار می‌شود و هندبال قم در مسابقات سایر رده‌ها نیز حضور خواهد داشت.

محمدخانی بیان داشت: عملکرد تیم جوانان دختر قم در مسابقات منطقه ۲ کشور مثبت ارزیابی می‌شود و امیدواریم با سرمایه گذاری روی رده‌های سنی پایه نسل جدیدی از هندبالیست‌های قم در بخش بانوان به عرصه ملی معرفی شوند.

وی در مورد حضور تیم نوجوانان پسر قم در مسابقات کشوری عنوان کرد: تیم هندبال نوجوانان قم در مرحله حذفی با شکست برابر تیم بهبهان از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند و در نهایت پیروزی ۲۱ بر ۱۷ برابر خمینی شهر، میزبان مسابقات پسران هندبالیست را در رتبه ۱۲ این مسابقات قرار داد.

کد خبر 4679905

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال قم هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در نظر دارد مسابقات لیگ کانون‌های دختر کشورمان (رده سنی زیر ۱۸ سال و زیر ۲۰ سال) را در تیرماه سال جاری طبق جدول سهمیه برگزار کند.   نمایندگان هیات‌های استانی در صورت تمایل می‌توانند تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی و درخواست میزبانی خود برای هر یک از رویداد‌های کانون‌های دختر زیر ۱۸ سال و لیگ کانون‌های زیر ۲۰ سال دختر را از طریق هیات‌های استان به سازمان لیگ ارسال کنند.   براساس اعلام سازمان لیگ تیم‌ها برای حضور در مسابقات ملزم به اجرای مفاد شیوه نامه به شرح ذیل هستند:   مسابقات مطابق آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال و آخرین آیین‌نامه سازمان لیگ فدراسیون برگزار خواهد شد.   هر تیم شامل حداکثر ۲۰ بازیکن (زیر ۱۸ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۵ و زیر ۲۰ سال: متولدین یازدهم دی ماه ۱۳۸۳)، یک مربی، ۲ کمک مربی و یک سرپرست است. (حضور آنالیزور، بدنساز، فیزیوتراپ، پزشک، ماساژور در کنار تیم بلامانع است.)   مربیان تیم باید حداقل دارای کارت مربیگری درجه دو و بازیکنان بایستی ساکن، دانش آموز یا دانشجو استان مربوطه باشند.   مسابقات مرحله مقدماتی با حضور ۴۸ تیم در ۸ منطقه (هر منطقه ۶ تیم) بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری ادامه مسابقات با توجه به تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقبا اعلام می‌شود.   اعتراض تیم‌ها باید به صورت مکتوب حداکثر یک ساعت بعد از اتمام بازی به انضمام مبلغ پنج میلیون ریال وجه، تحویل ناظر فنی مسابقه گردد.   مبلغ ورودیه مسابقات ۱۵۰ میلیون ریال است که باید از طریق درگاه بانکی سامانه ملی والیبال واریز شود و کلیه هزینه‌ها اعم از (اسکان، تغذیه، ایاب و ذهاب و ….) بر عهده خود تیم‌ها است.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی