Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-30@00:07:12 GMT

جزئیات جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۰۸۶۲

جزئیات جدیدی از گلکسی نوت ۱۰ پلاس منتشر شد

رویداد۲۴ وبسایت WinFuture که چندی پیش هم رندر‌های جدیدی از این گوشی پرچمدار منتشر کرده بود منبع این گزارش است و بر همین اساس می‌توان ادعا‌های آن را به واقعیت نزدیک دانست.

بر اساس این برگه مشخصات، گلکسی نوت ۱۰ پلاس ابعادی به اندازه ۷.۹×۷۷.۱×۱۶۲.۳ میلیمتر و وزنی برابر ۱۹۸ گرم خواهد داشت. این اسمارت فون به یک نمایشگر ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ اینچی +Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۴۰ پیکسل مجهز شده که تراکم تصویر آن برابر با ۴۹۸ppi است. همچنین این نمایشگر با گوریلا گلس ۶ محافظت می‌شود.

از لحاظ سخت افزاری این گوشی از چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۸۲۵ استفاده می‌کند و ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی UFS ۳.۰ برای آن درنظر گرفته شده است. گلکسی نوت ۱۰ پلاس همچنین از اسلات حافظه میکرو اس دی هم استفاده می‌کند و جک ۳.۵ میلیمتری نخواهد داشت.

در این گزارش مشخصات دوربین هم با اطلاعات قبلی که از نوت ۱۰ پلاس افشا شده مطابقت دارد. یک دوربین اصلی سه گانه برای این گوشی درنظر گرفته شده که دیافراگم متغیر سه سطحی (f۱.۸، f.۱.۵ و f۲.۴) دارد. در این مجموعه یک حسگر تله فتو ۱۲ مگاپیکسلی، حسگر عریض ۱۶ مگاپیکسلی و یک حسگر ToF قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم در این اسمارت فون حاضر خواهد بود.

انرژی این مجموعه قرار است با یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین شود که از یک فست شارژر ۴۵ واتی هم پشتیبانی می‌کند. اما خریداران باید این فست شارژر را جداگانه خریداری کنند. در هنگام شارژ وایرلس هم ماکزیمم سرعت شارژ ۲۰ وات خواهد بود.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس با اندروید ۹ پای با رابط کاربری One، بلوتوث ۵.۰ و NFC عرضه خواهد شد.   منبع: دیجیاتو

 

 

 

برچسب ها: رویداد24 ، گلگسی نوت 10 پلاس ، گلگسی نوت ، سامسونگ ، گوشی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 گلگسی نوت سامسونگ گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد

آفتاب‌‌نیوز :

کمپانی فرانس تی‌وی حق پخش جهانی این فیلم را پیش از تولیدش خریده و احتمالا در جشنواره کن امسال به فروش آن به کشور‌های مختلف بپردازد. رومالد بولانژه کارگردان آثاری مثل «روی خط» با بازی مل گیبسون کارگردانی این اثر را برعهده داردو این فیلم محصول مشترک فرانسه و بریتانیاست. داون مک دنیل و فیلیپ د لیون هم نویسندگی این اثر را برعهده دارند.

بهرامی درباره این فیلم به ددلاین گفته: «افراد زیادی به من گفته‌اند که سرگذشتم بسیار سینمایی است، اما در واقع باعث افتخار است که فیلم بلندی بر اساس زندگی من ساخته می‌شود. امیر جدیدی بازیگری استثنائی است. او واقعاً برای نقشش تغییر شکل پیدا می‌کند. اینکه او یک بازیکن نیمه-حرفه‌ای تنیس است یکی از آن خوش‌اقبالی‌های بزرگ در این پروژه است.»

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!