Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، کوروش محمودیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار برای ایجاد ۲ هزار و ۹۱۱ فرصت شغلی و ایجاد طرح های بخش کشاورزی، صنعت، خدمات، صنایع دستی، عشایری و سایر زیربخش ها هزینه شده که ۱۰۴ درصد نسبت به سهمیه تخصیصی به شهرستان است.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار رونق تولید آن دسته از کارگاه ها و بنگاه های اقتصادی که در جهت ایجاد اشتغال و تولیدکالاهای موردنیاز جامعه اقدام کنند ضمن حمایت لازم از تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد از محل اعتبارات اشتغال پایدار مناطق روستایی و همچنین اعتبارات مناطق زلزله زده بدون محدودیت سقف اعتبار برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: طرح دستورالعمل یارانه کارمزد در قالب طرح کارورزی برای دانش آموخته گان دانشگاهی ابلاغ شده تا بنگاه های اقتصادی شهرستان نسبت به جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی (شغل اولی ها) اقدام نمایند و از مزایای طرح برخوردار شوند.

 محمودیان اضافه کرد: همچنین توافقنامه ایجاد شده بین اداره کار و صندوق کارآفرینی امید در راستای تخصیص اعتبارات اشتغالزا ابلاغ شده است.

 او گفت: طرح احداث و  راه اندازی مرکز معاینه فنی خودرو با هشت میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی پنج تن نیز به تصویب رسیده تا با ایجاد این طرح این مشکل اساسی در شهرستان گیلانغرب مرتفع شود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹     

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خودرو صنایع دستی صنعت قرض الحسنه معاینه فنی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری