Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@00:12:56 GMT

گوشت گوساله تک در زاهدان نرخی شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۶۷۵۰

گوشت گوساله تک در زاهدان نرخی شد

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از تک نرخی شدن قیمت گوشت گوساله خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد محبی در گفتگو با عصرهامون گفت: با هدف تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان، قیمت گوشت گوساله در تمامی محل های فروش شهرستان زاهدان تک نرخی شد.
 
وی افزود: بر این اساس، قیمت گوشت گوساله با استخوان هر کیلو 50هزار و گوشت بدون استخوان 59هزار تومان در زاهدان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گفته محبی؛ این قیمت برای تمامی فروشندگان در سطح شهرستان زاهدان تصویب شده و هیچ کس اجازه فروش بالاتر از قیمت مصوب را ندارد و شهروندان در صورت مشاهده می توانند تخلف واحدها را به بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گزارش دهند.
 
وی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم در خصوص قیمت گوشت گوسفند و نحوه عرضه دام تا قبل از عیدقربان نیز در حال انجام است. همچنین در نظرداریم تا این روند را در تمامی شهرستان های استان اجرایی کنیم تا شهروندان نسبت به تهیه گوشت و قیمت آن دچار مشکل نشوند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، ابراهیم کاویانی از تولید 92 تن گوشت مرغ در  شهرستان عباس آباد امسال خبر داد.

 

وی با اشاره به اهمیت تولید گوشت مرغ و جایگاه آن در سبد غذایی روزانه مردم، گفت: برای تأمین امنیت غذایی و تنظیم بازار مرغ  تاکنون 92 تن گوشت مرغ در مزرعه مرغ گوشتی این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: این شهرستان دارای 3 مزرعه پرورش مرغ اجداد، 2 مزرعه مرغ گوشتی و 4 مزرعه مرغ مادر گوشتی است که نقش به سزایی در تولید گوشت مرغ شهرستان و استان دارد.

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت گوشت مرغ امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تامین گوشت گرم در استان یزد