Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@21:40:35 GMT

اعضای باند سارقان احشام در سبزوار دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۶۹۹

اعضای باند سارقان احشام در سبزوار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از دستگیری اعضای باند سارقان احشام و کشف ۲۰ فقره سرقت در سطح استان خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در یکی از روستاهای سبزوار، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و با اشراف اطلاعاتی ۶ سارق را در شهرستان‌های سبزوار، مشهد و سرخس شناسایی کردند و پس از تحت نظر قرار دادن این افراد مشخص شد که باندی حرفه‌ای طراح و مجری سرقت‌های مذکور بوده و شگرد سارقان به‌گونه‌ای بود که پس از سرقت، احشام را به‌منظور فروش به سایر شهرستان‌های استان منتقل می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات مختاری با بیان این‌که کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار با هماهنگی مقام قضائی ۶ سارق سابقه‌دار را در رابطه با این سرقت‌ها در مشهد و سرخس در مخفیگاهشان دستگیر کردند، بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های تخصصی و فنی پلیس به ۲۰ فقره سرقت احشام با همدستی ۱۴ نفر دیگر از همدستانشان در سبزوار و سایر شهرستان‌های سطح استان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر در این زمینه و کشف ۶۰۰ رأس دام مسروقه از این باند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس به‌منظور دستگیری ۱۴ همدست دیگر این متهمان تا حصول نتیجه ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پلیس آگاهی سرقت مشهد سبزوار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: حمله خرس وحشی به یک دامداری در ایلام و تلف شدن دام‌هایش

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229086 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان