Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار حسن پورقربان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان بهشهر در روستاهای بالادست و محروم این شهرستان با اعلام اینکه بیش از 100 دانشجو در قالب 7 گروه از دانشگاه های مختلف این شهرستان به اردوی جهادی اعزام شدند، اظهار کرد:جهادگر کوله بارش را آماده می‌کند، بر سر مزار شهدا می‌رود و بعد از فاتحه خوانی و راز و نیاز با شهدا منتظر می‌شود تا اتوبوس بیاید او می‌داند به کجا می‌رود و برای چه دارد سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر با بیان اینکه حرکت اردوهای جهادی مصداق بارز بصیرت، خدمت رسانی و محرومیت زدایی است، خاطرنشان کرد: دل کندن دانشجویان از خانواده  و دنیای مجازی و حضور موثر آنان در مناطق محروم روستایی اقدامی تربیتی برای آنان است.

وی تصریح کرد: تقویت روحیه، تفکر سازندگی و درک محرومیت در بین قشر آینده ساز جوان در جریان فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از اهداف دیگر اردوهای جهادی به شمار می رود.

پورقربان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی گروه های جهادی (خواهر و برادر) شهرستان بهشهر گفت: در ایام تابستان که همه مردم برای تفریح به بهترین نقاط خوش آب و هوای کشور سفر می‌کنند این گروه های جهادی دانشجو به مناطق محروم روستایی سفر کرده و شیرین ‌ترین خاطرات زندگی خود را در کنار این مردمان خونگرم می‌ سازند.

گفتنی است، دانشجویان بسیجی در روستاهای کوهستانی  الارز، پیته نو لوجنده؛ ارضت، غریب محله،کفترکاه و گرنام از توابع شهرستان بهشهر ،مشغول محرومیت زدایی هستند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سپاه بهشهر سپاه کربلا بسیج مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند

به گزارش جماران؛ پس از سیستان و بلوچستان به عنوان محروم ترین، استان‌ های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است. مرکز پژوهش‌های مجلس تصویری از محرومیت در استان‌های کشور را ترسیم کرده است. 

مرکز پژوهش‌های مجلس با استفاده از شاخص فقر چندبعدی جهانی و با استفاده از داده‌های پرسشنامه درآمد و هزینه خانوار در سال ۱۴۰۱ تصویری از وضعیت موجود محرومیت در کشور ارایه کرده که بر مبنای آن، استان سیستان وبلوچستان با اختلاف بسیار بالایی، محروم‌ترین استان ایران شناخته شده است.

پس از سیستان و بلوچستان، استان‌های کرمان و خراسان جنوبی بیشترین درصد محرومیت را داشته‌اند و سمنان، اصفهان و قزوین کمترین درصد محرومیت در بین خانوارها را دارا هستند.

منبع: اعتماد

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا