Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مهدی محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا موانع های متعدد نظیر کامل نبودن برخی پرونده ها، نبود مالکان، کشف به ظن قاچاق  را از جمله عوامل کندی تعیین تکلیف این پرونده ها اعلام کرد و گفت: متوسط زمان رسیدگی به پروندهای قاچاق به ۱۷۰ روز افزایش یافته است.

وی گفت: با پیگیری های مستمر تاکنون جلسات متعددی با حضور استاندار تهران، شورای تامین استان، ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمایندگان دادستانی، تعزیرات حکومتی، اعضای کمیسیون برنامه ریزی و هماهنگی در سازمان اموال تملیکی برای تعیین تلکیف کالاهای قاچاق ذخیره شده درسازمان اموال  تملیکی  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته وی تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای تعیین تکلیف کالاهای قاچاق که در انبارهای تملیکی وجود دارد، صورت گرفته است و میزان مواد غذایی و کالاهای مصرفی در حال احصا است و مسئولان واحد حقوقی سازمان اموال تملیکی نیز بر نحوه کار میزان احصا کالاها نظارت دارند.

محمدی تصریح کرد: پس از بررسی میزان مواد غذایی و کالاهای قاچاق مشخص می شود چه میزان از مواد غذایی فاسد شده و باید امحا شود و چه میزان مواد غذایی و کالاها قابل استفاده هستند.

وی با تاکید بر اینکه در جلسات مقرر شده از این پس کالاهای قاچاق پس از ضبط سریعا تعیین تکلیف شود، گفت: تلاش می کنیم که با توجه به شرایط اقتصادی هر چه سریع تر این کالاها تعیین تکلیف شوند چراکه در رونق تولید بسیار موثر است.

به گزارش ایرنا محمدی چندی پیش در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در خصوص میزان کالاهای دپو شده در انبار تملیکی اعلام کرده بود هزار میلیارد تومان کالای قاچاق و کشفیاتی که در جاهای دیگر وجود داشته و قاچاق محسوب می شود در انبار املاک تملیکی در حال از بین رفتن است.

وی گفته بود برخی از پرونده‌های کالاهای اموال تملیکی از سال ۹۵ و برخی بعد از گذشت پنج تا شش سال هنوز بدون نتیجه باقی مانده است.

محمدی افزود: ما به عنوان نماینده ستاد مرکزی وظیفه نظارت بر نحوه امحاء و فروش کالاها را بر عهده داریم اما سازمان اموال تملیکی معتقد است راسا می توانند برابر ضوابط قانونی فروش داشته باشد، از طرفی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برابر ماده ۲۴ آیین نامه مسئولیت نظارت بر فروش و امحا را دارد.

تهران/۳۰۳۶//۶۱۳۹

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آیین نامه تعزیرات شرایط اقتصادی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مواد غذایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی

نماینده ولی فقیه در کردستان در مراسم توزیع اقلام مورد نیاز فقرا، تحت عنوان پویش دست‌های مهربانی اظهار داشت: این پویش بیانگر احسان، انفاق و توجه به محرومان است و تمام ادارات ظرفیت‌های خیلی خوبی دارند که بتوانند قدری از فقر جامعه را بزدایند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: کاری که اکنون سازمان تبلیغات اسلامی کردستان و سازمان اموال تملیکی در استان انجام داده است یک الگوی بسیار خوبی است و به عنوان یک طرح در شورای اداری استان کردستان مطرح شود.

 وی تاکید کرد: نماز و روزه از واجباتی است که برای خودمان می‌باشد، اما توجه به محرومین و فقرا و کمک به نیازمندان از واجبات الهی است.

 مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان اموال تملیکی کشور در راستای رسالت اجتماعی و محرومیت زدایی در مناطق محروم اقدام به تهیه بسته‌های پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و فقرا کرده اند.

حجت الاسلام رازیانی افزود: در اجرای طرح پویش دست‌های مهربانی و در این مرحله ۵۰۰ بسته پوشاک مهیا شده است.

وی گفت: این بسته‌ها ۶ تا ۷ قلم لباس اعم از بلوز، شلوار، کاپشن و وسایلی در این زمینه و یک جفت کفش و یک بسته لوازم التحریر با ارزش چهل میلیون ریال در هر کدام از این بسته‌ها تدارک دیده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالاهای آسیب‌رسان سلامت | توجیه عجیب برای تبلیغ این کالاها
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان