Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی با بیان‌اینکه غدیر از افتخارات ما شیعیان است، گفت: نقش اقتصاد در فقه اسلامی نقش عظیمی است خیرین دربا خدمت به غدیر با امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام معامله می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و به همراه مسئولین و تعدادی از خیرین و خادمان غدیر صبح امروز (سه شنبه، 8 مرداد) با آیت‌الله «احمد جنتی»، دبیر شورای نگهبان و حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در محل این شورا دیدار و گفت ‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام والمسلمین «محمدی گلپایگانی» با بیان اینکه غدیر از افتخارات ما شیعیان است، گفت: افتخار دارم در این جلسه‌ای که مربوط به امیرالمؤمنین است توانستم شرکت کنم و از بیانات حضرت آیت‌الله جنتی استفاده نمایم .

 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری و عضو هیئت امنائ بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه نقش اقتصاد در فقه اسلامی نقش عظیمی است، به شرایط کنونی کشور با توجه به محاصره اقتصادی و تحریم اشاره و تأکید کرد: عزیزانی که توان مالی دارند و می‌توانند ، باید در راه خدا انفاق کنند، البته افراد بسیاری هستند که بدون نام و نشان از مال که هیچ از جان خودشان نیز می‌گذرند؛ نمونه آن هم سیل اخیر در ابتدای سال بود که از اقصی نقاط کشور مردم متدین خودشان آمدند و یا مالشان را فرستادند و کمک و دستگیری کردند .

 

محمدی‌گلپایگانی خطاب به خیرین حاضر در جلسه گفت : شما خیرین با امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام معامله می‌کنید ، شخصیتی که یکی از القاب ایشان قسیم النار و الجنه است و دست شیعیان و دوستان خود و شما را انشاءالله خواهد گرفت ؛ لذا باید به روزی اندیشید که دیگر دست ما از این دنیا کوتاه شده و روز مبادا است.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها روزنامه نماز جمعه مجلس خراسان جنوبي کانون های مساجد نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قم شهید مطهری حجت الاسلام محمدی گلپایگانی امیرالمومنین ع غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح آدینه در در دیدار با اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) بسطام به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر نمونه گردشگری، سربازی برای امام زمان (عج) را بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه دانست.

وی افزود: اگر زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در روایات معادل زیارت امام حسین (ع) عنوان شده است به دلیل سِنخیّت حضرت عبدالعظیم با سیدالشهدا (ع) است.

امام جمعه سمنان با اشاره به روایتی منسوب به امام رضا (ع) گفت: امام معصوم در این روایت به حضرت عبدالعظیم حسنی می‌فرماید «سلام ما را به شیعیان ما برسان و بگو شیطان را به خود راه ندهند و آنان را به راستی در گفتار، ادای امانت و سکوت در کارهای لایَنفع امر کن» امام رضا (ع) در این روایت همچنین شیعیان را به پرهیز از جدال و ستیزه‌جویی با یکدیگر و زیارت برادران دینی امر فرموده است.

به گزارش مهر، در ابتدای این دیدار امام جمعه بسطام و نیز مدیر و اساتید حوزه علمیه باقرالعلوم (ع) این شهر به بیان دیدگاه‌ها و طرح دغدغه‌های خود پیرامون مسائل مختلف پرداختند.

کد خبر 6088948

دیگر خبرها

  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • باورهای توحیدی امیرمؤمنان(ع) در دعای کمیل
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • علل انتخاب حضرت عبد العظیم حسنی (ع) برای وکالت در ری