Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@22:31:19 GMT

صنعت گلستان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۳۶۴۲

صنعت گلستان تا نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد

حق‌شناس گفت: در چند سال گذشته در صنعت گام‌های بزرگی برداشته شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق‌شناس» امروز (چهارشنبه ۹ مرداد) در مراسم تکریم رئیس سابق و معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان اظهار کرد: امیدواریم وزارت صنعت برای توسعه واحدهای شهرک‌های صنعتی و  تامین برق ناحیه اترک  گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار گلستان ادامه داد: راضی نبودم که آقای قوانلو، رئیس سابق صنعت، معدن و تجارات استان از گلستان برود و اصرار وزارت‌خانه منجر به این تصمیم شد و این مهم به مفهوم این نیست که آقای طلوعیان فرد شایسته‌ای نیستند.


حق‌شناس افزود: یکی از دلایل موفقیت در هشت سال دفاع مقدس به دلیل حضور مردم بودند و در جنگ اقتصادی نیز حضور مردم تاثیرگذار است.


وی گفت: امیدواریم با انتقال رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به استان مازندران که سه برابر واحدهای صنعتی استان در مازندران فعال است منجر به آن شود که مزیت‌های اقتصادی استان مازندران به گلستان و بلعکس منتقل شود.


استاندار گلستان خاطرنشان کرد: صادرات استان از ۲۰۰ میلیون دلار به ۲۵۰ میلیون دلار رسیده و ۲۰ درصد رشد داشته است.


حق‌شناس با بیان اینکه صنعت استان پویا باشد بخش کشاورزی، تجارت و صادرات نیز فعال خواهد بود، گفت: صنعت موتور محرکه همه بخش‌های مختلف است.


وی افزود: در بخش‌های کشاورزی و تولید بسیاری از محصولات رتبه نخست تا سوم را داریم ولی شاهد آن هستیم که کشاورزان کلاله ای اعتراض دارند که گوجه آنها کیلویی ۴۵۰ تومان خریداری می‌شود و این مهم بیانگر آن است که مشکلی در چرخه صنعت استان وجود دارد.


استاندار گلستان بیان کرد: در چند سال گذشته در صنعت گام‌های بزرگی برداشته شده ولی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.


حق‌شناس یادآور شد: در استان چند صنعت با قدم زیاد و ماندگار داریم و باید به دنبال چنین صنایعی در استان باشیم که می‌تواند پشتیبان بخش کشاورزی باشد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت روزنامه روزنامه ها کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مسجد خراسان جنوبي مجلس رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره کانون های مساجد صنعت و معدن حق شناس آئین تودیع و معارفه استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است. در آغاز این تمرینات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به گفتگو پرداخته و برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093250

دیگر خبرها

  • تجلیل از دانش آموز وظیفه شناس کوچصفهانی
  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • ۱۷ نقطه از گلستان میزبان برنامه‌های دویست و نود و یکمین سالروز تولد مختومقلی فراغی است
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان