Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:45:28 GMT

زندگی در کار شما جریان دارد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۵۱۲۰

زندگی در کار شما جریان دارد

نمایشگاه صنعت ساختمان محلی است که مهندسان، معماران و طراحان همه‌ساله، با گشت و گذار در آن با آخرین دستاوردها، تکنولوژی‌ها و متریالی که توسط برندهای برتر این صنعت عرضه‌شده آشنا می‌شوند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ساجیران، امسال من هم به همراه دوست معمارم به این نمایشگاه رفتم و در بین غرفه‌های گوناگونی که دیدیم، وقت زیادی را در غرفه مبلمان و پارتیشن اداری ساجیران گذراندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب هماهنگ فضای اداری به نمایش در آمده که پارتیشن اداری مدرن به‌خوبی فضاها را تفکیک کرده، میز مدیریت، میز مذاکره، مبلمان فضای انتظار، صندلی اداری به سبکی جدید و ایستگاه کاری، با رنگ‌بندی‌هایی که هر یک روح تازه‌ای به محیط کار بخشیده بود، حس آرامشی را به من منتقل کرد که با اشتیاق، به صحبت‌های دوستم با مسئولان غرفه گوش کنم.

شرکت مبلمان اداری ساجیران با قدمتی ۲۵ ساله، پیشتاز در ارائه تجهیزات اداری متنوع، همراه با نوآوری و خلاقیت است. در بخش اول پارتیشن اداری که مطابق با آخرین استاندارهای اروپایی طراحی و تولید می‌شوند، این فرصت را به طراحان و معماران می‌دهد که با قدرت عمل زیاد، در یک پروژه اداری، فروشگاهی و حتی مسکونی، بارنگ و متریال به روز، تفکیک فضاها را انجام دهند و زیبایی چشم‌نوازی را به مخاطبان خود عرضه کنند.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس و پارتیشن شیشه‌ای دوجداره فریم لس که هر دو با پروفیل آلومینیومی مینیمال طراحی‌شده‌اند، موردپسند بسیاری از آرشیتکت‌های بازدیدکننده قرار گرفتند. همچنین پارتیشن آلومینیومی با ساختار فولادی، فرصت اجرای یک دیوار سبک شکیل با امکان کابل‌کشی و دسترسی آتی به فضای داخلی دیواره را فراهم می‌سازد.

در بخش دیگر، تجهیز دفتر کار، ساختمان اداری، فضای کار، شرکت استارت‌آپ با مبلمان اداری مدرن وظیفه‌ای است که ساجیران در آن تبحر ویژه‌ای دارد. طیف گسترده محصولات اداری و انواع میز اداری شامل میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی یا ورک استیشن‌ها همراه با کتابخانه و فایلینگ اداری سلیقه هر مخاطبی را پوشش می‌دهد و برای فضای ورودی شرکت‌ها، میز پذیرش و کانتر به همراه مبل انتظار خاصی طراحی‌ شده است.

مبلمان اداری با بهترین طراحی و مواد تولیدشده، با عمری طولانی، کیفیتی بالا و گارانتی مناسب، آرامش خاطر خوبی به کارفرمایان، مدیران اداری و مدیران تدارکات شرکت‌ها می‌دهد و تیم کارآمد خدمات پس از فروش ساجیران دغدغه و نگرانی‌های جابجایی‌های آتی را از بین می‌برند.

دفتر کار شما فضای زندگی شماست، کارمندان بیش از یک‌سوم از عمر خود را در محیط کار خود می‌گذرانند، لذا فلسفه ساجیران بر این است که با طراحی ساده و هارمونیک دکوراسیون داخلی محل کار، آرامش خاطر و نشاط را به کارکنان یک شرکت هدیه داده، رضایت و اعتماد به‌ نفس در آن‌ها تقویت کرده و الهام‌بخش خلاقیت و احساسی بهتر باشد. این است که می‌گوید؛ زندگی در کار شما جریان دارد.

نمایشگاه صنعت ساختمان امسال از ۶ تا ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ امروز برگزار می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارتیشن اداری نمایشگاه صنعت ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از شرکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی بهار در بهار این شرکت خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی در آیین افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت: بدون شک مسیری که قرآن کریم برای زندگی ترسیم می‌کند، مستحکم‌ترین مسیر برای زندگی است و جامعه، خانواده، اقتصاد، فرهنگ و سیاستی که بر پایه قرآن بنا نهاده شود مستحکم خواهد بود.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1403 با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: شعار امسال بر ضرورت تقویت تولید و اقتصاد ملی با استفاده از قدرت مردم تأکید دارد و پروردگار متعال در آیه 277 سوره بقره بر اهمیت‌ایمان، عمل صالح، نماز و زکات تأکید دارد که همه این موارد می‌تواند به تقویت اقتصاد و تولید کمک کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به ارزش والای خدمت به جامعه و مردم که سرلوحه کار کارکنان شرکت گاز استان خراسان جنوبی است افرود: مطابق قرآن کریم، خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد؛ پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

محمودی با اشاره به برگزاری مسابقات مقدماتی بهار در بهار با حضور نماینده رسمی شرکت ملی گاز ایران در شرکت گاز استان افزود: در این دوره از مسابقات 325 نفر از همکاران و خانواده‌های‌ ایشان در بخش‌های قرآن کریم، اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، عکاسی، خطاطی و قصه گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: مسابقات قرآنی بهار در بهار هرساله در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر گسترش مفاهیم و فرهنگ قرآن کریم، با هدف ترویج سبک زندگی قرآنی در میان کارکنان، خانواده‌ها و جوانان و ارتقای سطح معلومات و آموزه‌های قرآنی در شرکت‌های تحت مدیریت شرکت ملی گاز ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عکس | جریان زندگی پس از سیل در دشتیاری !
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی