Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: جلوی ورود کالای قاچاق به کشور در مبادی ورودی گرفته نمی شود و می خواهند برای برخورد با این کالاها در شهرها و مراکز استان و به صورت خیلی سخت‎تری انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلیمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص بحث کالای قاچاق اظهار کرد: فراکسیون مبارزه با مفاسد در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اصل 44 برای این موارد تشکیل شده است که برای بحث تولید ملی و رونق و قوانین آن فعالیت می کنند؛ مقابله با قاچاق کالا باید در مبادی ورودی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: می بینیم که جلوی ورود کالای قاچاق به کشور در مبادی ورودی گرفته نمی شود و می خواهند برای برخورد با این کالاها در شهرها و مراکز استان و به صورت خیلی سخت‎تری انجام شود.   وی افزود: اگر در مبادی ورودی جلو قاچاق گرفته شود راحت تر می‎شود مقابله و برخورد کرد؛ برخورد با قاچاق کالا در شهرستان ها تبعات خوبی ندارد به طور مثال سمیرم که در شهرستان گردشگری است نمی تواند همه ماشین را بازدید کرد که قاچاق نداشته باشد؛ چرا که روی مسئله گردشگری تأثیر منفی می گذارد.   سلیمی در پایان با بیان این‎که قوانین باید وضع شود که جلوی کالای قاچاق در مبادی ورودی کنترل شود، تصریح کرد: پلیس فتا باید به عرصه فضای مجازی و توزیع کالای قاچاق ورود و با متخلفان برخورد کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار کالای قاچاق در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی یک انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته تعداد ۶۹۹ دست لنت خارجی فاقد هرگونه مجوز گمرکی و قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق مکشوفه را ۴۸ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار میرفیضی خبر داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اهواز معرفی شد.

کد خبر 6091477

دیگر خبرها

  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی