Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@07:24:40 GMT

جزییات آزمون کاردانی به کارشناسی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۱۷۴۹

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فردا جمعه برگزار می‌شود و داوطلبان تا امشب برای دریافت کارت مهلت دارند. ناطقان: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفته و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب پنجشنبه ۱۰ مرداد برای دریافت کارت ورود به جلسه مهلت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد ۷۵ هزار و ۲۵۲ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که تا صبح امروز پنج‌شنبه تعداد ۵۴ هزار و ۳۴ نفر کارت خود را گرفته‌اند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته صبح فردا جمعه ۱۱ مردادماه برای ۱۶ کدرشته تکنولوژی اتاق عمل، بهداشت عمومی، تکنولوژی پرتوشناسی، علوم آزمایشگاهی، مامایی، هوشبری، فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، برق، کامپیوتر، معماری، مکانیک، مهندسی اجرایی عمران، علوم ورزشی، حسابداری، تکنولوژی و طراحی دوخت، هنرهای تجسمی در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.
منبع: فارس برچسب ها: آزمون ، کاردانی ، کارشناسی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزمون کاردانی کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس

به گزارش تابناک اقتصادی؛ ایرنا خبرگزاری دولت در مطلبی با عنوان «خروج مرکز پژوهش‌های مجلس از ریل پژوهش» نوشت: مرکز پژوهش‌های مجلس به عنوان بازوی تحقیقی خانه ملت، وظیفه تهیه گزارش‌های کارشناسی و ارائه مشورت‌ جهت اطلاع نمایندگان مجلس را بر عهده دارد تا آنها بر مبنای اطلاعات دقیق‌ و کارشناسی، اقدام به تصمیم‌گیری در مورد جزئیات لوایح و طرح‌ها بکنند.

به همین دلیل در دو دهه اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس به محل فعالیت نخبگان و کارشناسان ارشد کشور تبدیل شده بود و گزارش‌های آن نیز از اتقان علمی مناسبی برخوردار بود. انتقال مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس به جایگاه‌های حساس مدیریتی خصوصا در دولت سیزدهم، به علت سطح مناسب کارشناسی این افراد بود که پیش از این در مرکز پژوهش‌ها مشغول به کار شده بودند.

با این حال، در دو سال گذشته شاهد تغییر رویکرد مرکز پژوهش‌های مجلس از یک نهاد مطالعاتی به مرکزی برای فعالیت‌های رسانه‌ای هستیم. گزارش‌های جهت‌دار این مرکز که در ادامه به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌شود، بازوی پژوهشی مجلس را به یک رسانه سیاسی البته با کارکردی مطابق میل رسانه‌های ضدانقلاب تبدیل کرده است. نکته مهم آن است که گردانندگان مرکز پژوهش‌های مجلس شاید به دنبال انتقاد از دولت باشند، اما خروجی کار آنها تهیه خوراک برای رسانه‌های ضدانقلاب بوده است.

ترامپ‌هراسی

بابک نگاهداری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اواخر سال گذشته در یک سخنرانی به نوعی سخن گفت که گویا با آمدن ترامپ در دولت آمریکا، اوضاع ایران آشفته خواهد شد. البته این اظهارنظر ناپخته آنقدر واکنش منفی داشت که وی مجبور به ارائه توضیحاتی در این زمینه شد.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • انتقاد کم سابقه خبرگزاری دولت از مرکز پژوهش‌های مجلس
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها