Web Analytics Made Easy - Statcounter

لزوم بازگشت واحدهای راکد مازندران به چرخه تولید برگردند، شهرک های صنعتی کشور نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند، برگزاری برنامه های آموزشی موجب استحکام بنیان خانواده می شود، ازجمله تیترهای روز سه شنبه را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، در بسته خبری (چهار شنبه 9مرداد ماه جاری)، رویدادهای مهمی ازجمله لزوم بازگشت واحدهای راکد مازندران به چرخه تولید برگردند، شهرک های صنعتی کشور نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند، برگزاری برنامه های آموزشی موجب استحکام بنیان خانواده می شود،  و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بازخوانی می‌شود.

 

* لزوم بازگشت واحدهای راکد مازندران به چرخه تولید برگردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، « حسن خیریان پور » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در سالن همایش های بانک ملی برگزار شد با بیان اینکه واحدهای راکد استان پس از شناسایی باید با راهکارهای اساسی دوباره به چرخه تولید برگردند، افزود: بعضی از کارخانه های استان با نیمی از ظرفیت و حتی کمتر از نیمی از ظرفیت خود در حال فعالیت هستند که موانع آنها باید برطرف شود.

وی بر اتمام تمامی واحدهای تولیدی نیمه کاره تاکید کرد و افزود: بسیاری از واحدهای تولیدی مازندران حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تاکید داریم که اینها هرچه زودتر تکمیل شوند.

 

*شهرک های صنعتی کشور نیازمند زیرساخت‌های مناسب هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «محسن صالحی نیا» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در سالن همایش های بانک ملی برگزار شد، یکی از راه های رونق فعالیت شهرک های صنعتی را ایجاد زیرساخت های لازم برای آنها دانست و گفت: شهرک های صنعتی کشور نیازمند زیرساخت های مناسب هستند و مدیران اجرایی باید این زیرساخت ها را فراهم کنند.

 

* مجوز سرمایه‌گذاری در مازندران ۲۴ساعته صادر می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری، «حسینقلی قوانلو» رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که در سالن همایش های بانک ملی برگزار شد،

بر ضرورت کاهش زمان صدور مجوز سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: به دنبال کاهش زمان صدور مجوزها هستم ؛ نباید اینطور باشد که صدور یک مجوز 45 روز طول بکشد، باید 24 ساعته مجوز و پروانه بهره برداری داده شود.

 

* عملیات اجرایی دسترسی به کاخ صفی آباد بهشهر هفته دولت انجام می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «مجید حسین زادگان»، استاندار مازندران در حاشیه جلسه بررسی ایجاد راه دسترسی و آزادسازی منطقه گردشگری صفی آباد بهشهر اظهار کرد: آزادسازی این منطقه تاریخی و گردشگری کاخ صفی آباد بهشهر از آرزوهای دیرینه مردم بود که به زودی محقق می شود.

 

* برگزاری برنامه های آموزشی موجب استحکام بنیان خانواده می شود

«سمیه قاسمی طوسی»، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری درباره فعالیت های امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در حوزه «ازدواج آسان»، گفت: این بخش، آموزش ها و فعالیت های متنوعی را در طول سال، انجام می دهد.

وی افزود: برنامه های آموزشی و فرهنگی امور بانوان و خانواده استانداری مازندران جهت امر ازدواج آسان و مسائل مربوط به آن با توجه به فرم های نظرسنجی، رضایت بخش است چرا که در این برنامه ها، بسیاری از عوامل استحکام بنیان خانواده و رفع ناآگاهی ها در زندگی، آموزش داده می شود.

 

* ارائه گواهینامه آموزش خانواده برای دریافت کمک هزینه جهیزیه الزامی است

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و تربیتی متعددی طی سال در کمیته امداد امام خمینی (رحمت الله علیه) مازندران برگزار می شود، اظهار کرد: توانمندسازی خانواده های تحت حمایت امداد علاوه بر حمایت مالی آنها مورد توجه جدی است.

وی با بیان اینکه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد مازندران برای دریافت کمک هزینه جهیزیه بایستی گواهینامه دوره آموزش خانواده را ارائه دهند، یادآورشد: حضور در کلاس های آموزش خانواده و ازدواج الزامی است.

 

* مسافر اربعین شدم تا برات مشهد بگیرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاري شبستان از ساري، «فاطمه تقی زاده»، 31ساله از استان قم با نگارش دلنوشته ای به ضامن آهو موفق به کسب رتبه اول گروه سنی بالای 18سال، سیزدهمين جشنواره بين المللي نامه اي به امام رضا(عليه السلام) شد.

 

* توسعه صادرات، گامی مهم برای توسعه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، « علی محمد شاعری» نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، در دومین جشنواره فرهنگی اقتصادی هلو و شلیل در بایع کلا شهرستان نکا  افزود: برای دارا بودن کشوری مستقل باید اقتصادی مستقل و خودکفا داشته باشیم که این مهم در گرو توسعه بخش کشاورزی است.

وی گفت: اگرمی خواهیم در برابر تحریم های ظالمانه آمریکا بایستیم که می ایستیم؛ باید پایه های اقتصاد کشورمان  را قوی تر  از گذشته کرده وبرای توسعه بخش کشاورزی تلاش کنیم .

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت محمد جواد ظریف روزنامه ها بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد ظریف مسجد رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ره روزنامه مجلس علی محمد شاعری بسته خبری توسعه صادرات پیاده روی اربعین ازدواج آسان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ،  یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: عنوان این دوره‌ها «قوانین و مقررات بیمه و مالیات»، «مدیریت کیفیت و تأسیسات گردشگری»، «صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری»، «تسهیلگری و کسب‌وکارهای کوچک در گردشگری» و «بازآموزی راهنمایان گردشگری» است و به شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.


معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: این دوره‌ها به‌صورت رایگان و با اعطای گواهینامه با همکاری دو موسسه آوای طبیعت گلستان و موسسه نواندیشان نوای بارانک ورکان به‌صورت حضوری و در یک بازه زمانی مشخص برگزار می‌شود.


او یادآور شد: اعتبار دوره‌های مذکور با پیگیری‌های صورت‌گرفته توسط معاونت گردشگری استان از دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جذب شده است.


قندهاری بابیان این‌که آموزش زیربنای صنعت گردشگری است، تصریح کرد: زیرساخت و تجهیزات به‌تنهایی نمی‌تواند خدمات مطلوب و باکیفیت در حوزه گردشگری ارائه کند، لذا دوره‌های آموزشی و نرم‌افزارهای آموزشی بیشتر موردتوجه تأسیسات گردشگری قرار می‌گیرد.


او همچنین با اشاره به اهمیت آموزش کارکنان در حوزه گردشگری افزود: باوجود نیروهای آموزش‌دیده، فعالیت و ارائه خدمت در حوزه گردشگری سهل می‌شود، اما اگر نیروها آموزش ندیده‌ باشند با دشواری‌های زیادی در خدمت‌رسانی مواجه خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند