Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@04:39:03 GMT

انتقاد شدید سپاه از تحریم ظریف

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۲۹۸۲

انتقاد شدید سپاه از تحریم ظریف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت و مضحک خواندن اقدام غیر قانونی و نابخردانه امریکا در قرار دادن نام وزیر امور خارجه کشورمان در فهرست تحریمی واشنگتن، از هماوردی و تلاش دکتر ظریف در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه دشمن و همراهی و همدلی در سایر عرصه‌های اقتدار بخشی نظام قدردانی کرد.

به گزارش صدای ایران به نقل از سپاه نیوز، در پی اعلام وزارت خزانه داری آمریکا در قرار دادن نام آقای دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در فهرست افراد تحریم شده توسط امریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت و مضحک خواندن این اقدام غیر قانونی و نابخردانه، آن را در امتداد راهبرد به اصطلاح فشار حداکثری بر ایران قلمداد و یاد آور شده است: هر چند قرار گرفتن نام مقامات، مسئولین و فرماندهان نظام مقدس جمهوری اسلامی در فهرست به اصطلاح تحریمی آمریکا اقدامی بی تاثیر و مسبوق به سابقه است، اما امریکایی‌ها با تحریم وزیر محترم امور خارجه به عنوان مسئول دستگاه دیپلماسی کشورمان، بار دیگر عصبانیت خود از پژواک گفتمان الهام بخش و ضد استکباری انقلاب اسلامی را نمایان و خباثت و دشمنی خود با نظام و ملت عزت مند ایران را بر همگان آشکار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این بیانیه آمده است: امریکایی‌ها که همواره با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و عملیات روانی درصدد القای ابرقدرتی به جهانیان و تغییر باور و تفکر آنان در راستای تامین منافع خود و رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی هستند، از بیان واقعیات و افشای ماهیت پلیدشان و نیز دیپلماسی مبتنی بر مقاومت واعلام مواضع ملتی که مسیر عزت و استقلال را برگزیده و با ایستادگی برابر زورگویان، حاضر به تن دادن به سلطه و استعمار نوین نیست؛   ابراز خشم و عصبانیت کرده و به این گونه اقدامات که حتی فاقد توجیه عقلانی، منطقی و حقوقی نزد افکار عمومی در کشور خودشان هم نیست، روی می آورند.

در این بیانیه تصریح شده است: شاید در گذشته خود امریکایی ها هم اعمال تحریم هایی از این جنس را در شأن کشوری با داعیه ابرقدرتی نمی‌دانستند، اما امروز که هیمنه پوشالی آنان فرو ریخته و فهرستی از شکستهای واقعی از انقلاب و ملت ایران در میادین گفتمانی و عملیاتی برابر آنها است،   برای جبران بخشی از استیصال، واماندگی و ضعف خود ناچارند به این اقدامات متوسل شوند؛ اما واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران پایان عصر ابرقدرتی و ماجراجویی امریکایی ها را در منطقه رقم زده و ناکامی های تحقیر کننده ای را به آنان و دنباله روهای منطقه ای و فرامنطقه ای شان تحمیل کرده است.

در پایان این بیانیه با قدردانی از هماوردی و تلاش دکتر ظریف در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی علیه دشمن و همراهی و همدلی در سایر عرصه های اقتدار بخشی نظام به ویژه مبارزه با تروریسم در منطقه و تاکید بر این که نظام سلطه و استکبار گفتمان و دیپلماسی مقاومت محور و مبتنی بر فرهنگ ایستادگی را بر نتابیده و وزیر امور خارجه کشورمان را در فهرست تحریم‌های خود قرار داده‌اند، تصریح شده است: این گونه اقدامات خللی در عزم و اراده راسخ و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پیگیری اهداف و آرمان‌های بلند خود ایجاد نکرده و ملت ایران و همه ارکان نظام متحد و همدل با اقتدار برابر خوی سلطه‌گری و خواسته های نامشروع امریکا ایستاده و مسیر عزت آفرینی و تمدن سازی که پایه های مستحکم آن با هدایت های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مد ظله العالی) بنا نهاده شده است را با قدرت و قوت دنبال خواهند کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سپاه ظریف سپاه پاسداران ایران صدای ایران دشمن ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) صبح امروز در دیدار با کارگران و کارفرمایان واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: کارگر و کارفرما دو همکار خط مقدم جنگ اقتصادی تحمیلی  هستند و این دو عنصر هر چقدر بهتر تلاش کنند و زمینه تلاش آنها هر چقدر بیشتر باشد توسط قانون‌گذاران باید دیده شود و راه را برای آنها هموار سازد.

وی افزود: ایران قوی یک کلید واژه است و اگر بخواهیم بر مشکلات غلبه کنیم باید ایران ما یک ایران قوی باشیم و باید در برخی حوزه ها تلاش کنیم و قوی‌تر باشیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه  کارگران در این شرایط سخت اقتصادی با بصیرت مثال‌زدنی بدون کوچک‌ترین عقب نشینی به کمک جمهوری اسلامی شتافته اند، بیان کرد: کسانی که  دنبال ایجاد نا امنی در بین مردم بوده اند ملت ایران ناکام گذاشتند و در عرصه اقتصادی بار سنگینی را به دوش کشیده اید که قابل تحسین است.

وی با بیان اینکه کسی نمی تواند امروز اعلام کند ما در حوزه اقتصاد و تولید عقبگرد داشته ایم بلکه همیشه پیشرو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: کارگران در خنثی‌سازی تحریم ها مشارکت داشته‌اند و هیچگاه در بازار کمبود کالا نداشته‌ایم‌.

فرمانده سپاه استان البرز: دشمنان به‌دنبال سیاه‌نمایی و پیاده‌سازی جنگ ادراکی علیه نظام هستند

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه کارگران در هر سمت و جایگاهی که باشند و به هر میزانی که وقت می‌گذارند و تلاش می‌کنند در قوی شدن ایران سهیم هستند‌، بیان کرد: اقتصاد پویا و تولید در کشور جزو شاهص های ایران قوی است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند