Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مردم منطقه اسلام آباد اهواز به جهت پیگیری مشکلات محله خود در مصلی نماز جمعه اهواز تجمع کرده و مطالبات خود را با حجت الاسلام موسوی فرد امام جمعه اهواز مطرح کردند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، منطقه اسلام آباد در مرز میان شهرستان‌ اهواز و کارون است که به دلیل مشخص نبودن دقیق وضعیت این منطقه اهالی آن دچار مشکلات عدیده ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمعی از ساکنان این محله با حضور در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، مسائل و مشکلات خود را با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد مطرح کردند.

در این نشست صمیمی ضمن ارائه مستندات قانونی و ابلاغیه‌های وزارت کشور در خصوص مرز میان دو شهرستان اهواز و کارون، در نامه‌ای شامل 15 بند، مشکلات اساسی منطقه  از طرف تجمع کنندگان به نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز تحویل شد.

اعتراض برخی از اهالی به محل احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در پردیس اهواز + پاسخ مدیر آبفااستاندار خوزستان علت مشکلات فاضلاب در اهواز را اعلام کردکلنگ 4 پروژه عمرانی فاضلاب در اهواز به زمین زده شد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نیز با شنیدن صحبت های اهالی اسلام آباد ، قول پیگیری تمام مطالبات و خواسته‌های انان را از طریق مسئولان به تجمع کنندگان داد.

گزارش خبرنگار تسنیم از این دیدار و گفت‌وگو با مردم این منطقه را می‌بینید.

گزارشگر: محمد امین غفاری

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است