Web Analytics Made Easy - Statcounter

تنها دارنده مدال برنزمسابقات کاراته وان کشوردر استان کهگیلویه وبویراحمد انتخابی تیم ملی امروز رسما به اردوی تیم ملی در سیرجان کرمان دعوت شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود فاضلی در گفت وگو با خبرنگار خبرلنده، با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های ورزشی در شهرستان لنده گفت: باتوجه به زیرساخت های خوب ورزشی در شهرستان لنده شاهد شکوفایی استعدادهای طلایی در این شهرستان در تمام زمینه های ورزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: توجه و سرمایه گذاری روی ورزش های رزمی از جمله مهمترین مواردی است که باعث شده است در طول یکسال گذشته موفقیت های زیادی کسب کنیم.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده تصریح کرد: در همین رابطه تنها نماینده کاراته استان کاراته کای خوش فکر  استان کهگیلویه و بویر احمد(شهرستان لنده) و دارنده مدال برنز مسابقات کاراته وان کشور انتخابی تیم ملی امیر محمد سعیدی  به کمپ اردوی تیم ملی استعدادهای درخشان در شهرستان سیرجان در استان کرمان دعوت شده است.

 

وی افزود: باتوجه به توانمندی های بالقوه این نوجوان لنده ای امیدداریم که وی بتواند سهمیه المپیک و مسابقات جهانی کاراته را کسب نماید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال

حسام نفری و رضا میراحمدی از ذوب‌آهن، سینا معظمی‌تبار، اشکان علیجانی، اسماعیل فلامرزی، ابوالفضل فرامرزی، امیررضا چنگلوایی و اسماعیل قلی‌زاده از سپاهان به این اردو دعوت شده‌اند.

این اردو از امروز  تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار می‌شود که بازیکنان باید با همراه داشتن کارت ملی و بیمه ورزشی خود را به کادر فنی معرفی کنند.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور