Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:55:20 GMT

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی در اهواز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۷۷۹

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی در اهواز برگزار شد

با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده شهدا آئین بزرگداشت شهید علی کمایی یکی از شهدای عملیات تروریستی اهواز در این شهر برگزار شد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید علی کمایی از شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز آئین بزرگداشتی با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه معنوی امروز پنجشنبه دهم مردادماه به مناسبت سی و ششمین سالروز تولد شهید والامقام علی کمایی یکی از شهدای عملیات تروریستی اهواز برگزار شد که جمعی از دوستان این شهید نیز در آن حضور یافتند.

آئین بزرگداشت شهید علی کمایی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش در قطعه شهدای حله گلزار شهدای اهواز واقع در پشت مسجد گلزار برگزار شد که  جوانان و نوجوانان خوزستانی به این شهید ترور ادای احترام کردند.

جمعی از خانواده معظم شهدا از جمله خانواده شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز نیز در آئین بزرگداشت بسیجی شهید علی کمایی شرکت کردند.

در حاشیه این برنامه مادر بسیجی شهید علی کمایی درباره خصوصیات این شهید عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز گفت: پسرم با شهادت خود مرا در دنیا سربلند کرد و من به داشتن چنین فرزندی افتخار می‌کنم.

وی در ادامه با بیان اینکه حق پسرم علی شهادت بود، افزود: شهدای 31 شهریورماه  اهواز خیلی مظلومانه به شهادت رسیدند.

بسیجی شهید علی کمایی فرزند اسفندیار در یازدهم مرداد ماه سال 1362 به عنوان دومین فرزند خانواده در شهر امیدیه خوزستان دیده به جهان گشود.

این جوان خوزستانی دوران مدرسه و دبیرستان را پشت سر نهاد که پس از آن در دانشکده خبر اهواز درس خود را ادامه داد و مدرک کاردانی خبرنگاری را دریافت کرد.

این جوان خوزستانی در صبح روز شنبه 31 شهریورماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز حضور داشت و به همراه 22 نفر دیگر توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید گلگون کفن به همراه دیگر شهدای عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز در آئینی با شکوه روز دوشنبه دوم مهر ماه سال 1397 بر دستان اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام، علما و روحانیون و مسئولان لشکری و کشوری از سراسر کشور و استان خوزستان تشییع و تا چهار راه ابوذر اهواز بدرقه شد.

پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر پاک شهید علی کمایی به همراه هفت تن دیگر از شهدا به گلزار شهدای اهواز منتقل شد و در نزدیکی مزار سرباز شهید رحیم حزباوی، سرباز شهید قاسم سالمی و سرباز شهید یونس هویزه راکی قطعه شهدای حله آرام گرفت.

جزئیاتی از 26 شهید تازه تفحص شده/تفحص پیکر 619 شهید در محور سومار-نفت شهرپیکر مطهر 26 شهید دفاع مقدس از مرز سومار وارد کشور شد+ تصاویرخوزستان| آئین بزرگداشت سالگرد شهید «جعاوله» در ملاثانی برگزار می‌شود

در عملیات تروریستی 31 شهریور اهواز 23 نفر به شهادت رسیدند که شهید سید حسن سواری، سردار شهید علی لویمی‌باقری، شهید محمد عذاری، شهید اسماعیل شفیعی‌نژاد، شهید رضا شعیبی، شهید سینا آقاجری، شهید امید حسینی، شهید میلاد جهانگیری‌نژاد، شهید سید خلیل هاشمی‌فر، شهید هادی الماسیان، شهید سعید زارع، شهید مهران زرافشان، شهید سعید کریمی، شهید نبی دریس، روحانی شهید محمد افچنگی، شهید محمدطاها اقدامی، سردار شهید امید فرجی‌زنگنه، سردار شهید حسین منجزی، شهید امید نریمیسایی، شهید علی سلمانوند، شهید حسین ولایتی‌فر، شهید علی کمایی و شهید یونس پورجلو هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید خرم‌دل ظهر پنجشنبه در اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت افزود: بحث جهاد تبیین در راستای دستاوردهای انقلاب اسلامی و دشمنی دشمنان و ظرفیت‌های کشور، در مدارس و دانشگاه‌های استان انجام می‌شود.

وی بیان داشت: در راستای این کنگره ۲۰۰ جلد کتاب از عملیات و خاطره‌ها و عملیات بزرگی که رزمندگان استان رقم زدند، نیز تدوین و منتشر می‌شود.

فرمانده سپاه فتح استان تصریح کرد: تولید فیلم سینمایی مربوط به شهید طیب، یکی دیگر از کارهای فاخر است که در بنیاد شهید، بنیاد روایت فتح و سپاه و بسیج مشغول برنامه‌ریزی برای ساخت آن هستیم و تلاش می‌کنیم که برای جشنواره فجر نیز اکران شود

خرم‌دل تصریح کرد: رزمایش بزرگ فرهنگی در استان نیز هم‌زمان با اجلاسیه نهایی به مدت ۱۵ شب در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش بزرگ، تاریخ خلقت بشریت را به‌صورت هنرمندانه و عالمانه مطرح می‌کند که در آن، بخشی از مجاهدت‌های رزمندگان استان نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

خرم دل با بیان اینکه نمایشگاه بزرگی نیز در جوار این برنامه تدارک دیده خواهد شد، گفت: در راستای این کنگره تندیس شهدا در معابر مهم شهرهای استان نصب می‌شود که طراحی هنرمندانه‌ای دارد و تمثال هر شهیدی نیز در شهرستان خودش نصب خواهد شد.

وی افزود: همچنین به تعداد، دوهزار شهید استان، دو هزار جهیزیه تقدیم مردم خواهد شد و سعی شده از همه ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزه هنری استفاده شود و این فیلم‌ها و کلیپ‌ها به دست هنرمندان هم استانی ساخته شود.

کد خبر 6095088

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • آئین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد