Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار خبر تحریم محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان از سوی آمریکا با واکنش های داخلی و خارجی زیادی همراه بود؛ واکنش هایی که فصل مشترک آنها تاکید بر استیصال و انفعال آمریکا در مقابل قدرت منطق و استدلال ایران و وزیر امورخارجه کشورمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از انتشار این خبر در رسانه ها ، صفحه رسمی وزارت امورخارجه آمریکا در توییتر که به زبان فارسی فعالیت می کند پستی توهین آمیز را با ادبیاتی سخیف و غیر رسمی درخصوص تحریم محمدجواد ظریف توسط خزانه داری آمریکا منتشر کرد. ادبیات زشت این پست  با خشم و اعتراض کاربران فضای مجازی همراه شد . کاربران با انتشار کامنت های خود ذیل این پست توهین آمیز ، تحریم وزیر امورخارجه ایران و استفاده از ادبیات سخیف این حساب رسمی را نشانه افول و استیصال آمریکا دانستند و به دولت آمریکا گوش زد کردند که تحریم های ضد ایرانی‌اش دیگر بر روی ایران اثری ندارد بلکه روز به روز بر قدرت و اقتدار ایران در منطقه می افزاید.

در ادامه تعدادی از کامنت های فعالین فضای مجازی را در این خصوص مشاهده می کنید.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم واکنش کاربران آمریکا محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احد وظیفه نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور، گفت: دگرگونی‌های بی سابقه در زمین در حال وقوع است. محتوای گرمای اقیانوس‌ها و سطح دریاها به بالاترین حد مشاهده شده رسیده و وسعت یخچال‌های قطب جنوب نیز به کمترین حد مشاهده شده تا کنون رسیده است

وی با بیان اینکه بحران آب و هوا بزرگترین چالش بشریت است، ادامه داد: گرمای شدید، سیل، خشکسالی، آتش سوزی جنگل‌ها و طوفان‌های حاره‌ای ویرانی‌های زیادی به بار آورده و سبب بروز خسارت‌های اقتصادی و اجتماعی هنگفتی شده است.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در تدوین گزارش اقلیمی سال ۲۰۲۳ قاره آسیا تصریح کرد: سازمان جهانی هواشناسی با هدف افزایش آگاهی بخشی آحاد جامعه نسبت به تغییرات در حال وقوع روی زمین، یک گزارش سالانه اقلیمی با مشارکت سازمان‌های هواشناسی سراسر جهان تهیه و تدوین می‌کند که بخشی از گزارش امسال با مشارکت سازمان هواشناسی ایران تدوین شده است.

وظیفه خاطرنشان کرد: بخشی از این گزارش به تغییرات گسترده در پارامترهای اقلیمی ایران به ویژه در حوزه بارش و دما اشاره شده است که پیامدهای زیادی داشته است. با توجه به اینکه غلظت گازهای گلخانه‌ای همچنان در حال افزایش، باید منتظر تکرار رویدادهای شدید آب و هوایی در اکثر مناطق جهان و ایران بود.

نماینده رسمی سازمان هواشناسی کشور در پایان عنوان کرد: سازمان هواشناسی و آب و هواشناسی کشورها برای مقابله با وسعت و بزرگی این چالش همکاری‌های خود با جامعه بین‌المللی را افزایش دادند.

کد خبر 6097913 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • تمرکز نشر صاد بر انتشار داستان‌هایی با روایت ایرانی است
  • تجمعات در آمریکا از روی انسانیت و عدالت خواهی است
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • پایگاه بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران در دسترس قرار گرفت
  • رکورد شاخص‌های آب و هوایی جهان در سال ۲۰۲۳ شکسته شد
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت