Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:15:17 GMT

پوستر نمایش «روال عادی» در آبادان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۹۱۱۷

پوستر نمایش «روال عادی» در آبادان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر نمایش «وال عادی» در آبادان رونمایی شد، این نمایش از ۱۵ مرداد تا ۷ شهریور هر شب ساعت ۲۱ در تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، «عبدالرضا نصاری» (پنجشنبه ۱۰ مرداد) در مراسم رونمایی از پوستر نمایش «روال عادی» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این نمایش نوشته «ژان کلود یر» است که اصغر نوری آن را ترجمه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارگردان نمایش «روال عادی» افزود: این نمایش روایتی از برخورد یک کمیسر با خبرچینی بوده که دارای لایه های روان نمایشی و ماهیت کمدی است.

 

وی به عوامل این نمایش اشاره کرد و گفت: رضا چوپان و مسعود میاحی دو بازیگر این نمایش هستند طراحی پوستر را ناصر قمری برعهده دارد که با توجه به حضور نمایش در بخش های مختلف هنری، سه پوستر برای اجرای نمایش روال عادی طراحی شده، همچنین روابط عمومی نمایش را امین کفیل الناس برعهده دارد.


نصاری تصریح کرد: برای اجرای نمایش «روال عادی» در حدود 2 سال طراحی، برنامه ریزی و تمرین صورت گرفته است.


وی با اشاره به اینکه هدف و اولویت این اجرا، ایجاد تفکر در ذهن مخاطب است، بیان کرد: به دنبال اجرای یک کار هنری خوب و تاثیر گذار برای مردم هستیم و زمانی که کار خوب تولید و عرضه شود اقتصاد هنر نیز به وجود آمده و ارزش کار سنجیده می شود.


وی در خصوص زمان و مکان اجرای نمایش عنوان کرد: علاقه مندان به فعالیت های هنری می توانند از تاریخ 15 مرداد لغایت 7 شهریور ساعت 21 هر شب در محل تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری ثامن الائمه آبادان واقع در ابتدای خیابان یک احمد آباد به تماشای نمایش بنشینند.

 

کارگردان نمایش «روال عادی» در پایان از اجرای این نمایش ویژه خبرنگاران و عکاسان به مناسبت روز خبرنگار در تاریخ 17 مرداد جاری خبر داد و اذعان داشت: تمامی مدیران و دستگاه های اجرایی با تعامل و همکاری در راستای رونق اقتصاد هنر، ما را یاری کنند.

 

«ناصر قمری» طراح پوستر نمایش «روال عادی» نیز در ادامه این مراسم، در خصوص طراحی پوستر نمایش ابراز کرد: طراحی پوستر این نمایش را به خاطر حرفه ای و جذاب بودن نمایش مذکور، بعد از مطالعه نمایشنامه قبول کردم و در پوستر، تصویری ارائه دادم که در آن نمایش را به خوبی برای علاقه مندان روایت کند.


«رضا چوپان» یکی از بازیگران این نمایش اظهار کرد: نمایش «وال عادی» یکی از نمایش هایی است که آموخته های زیادی را برای اینجانب به دنبال داشت و ضمن آموزش نکات جدید، من را در زمینه هنرهای نمایشی به روز رسانی کرد و امیدوارم در فعالیت های هنری خود به عنوان یک کارگردان و هنرمند این موضوعات را به سایر هنرمندان به خوبی انتقال دهم.

 

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد آذربایجان غربی شهادت امام جواد ع مجلس مسجد طراز اسلامی اوقات فراغت اردبیل روزنامه بیرجند نمایش روال عادی پوستر نمایش منطقه آزاد اروند نمایشنامه آبادان رونمایی از پوستر هنر نمایش تئاتر رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۹۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است. او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

رسانه‌های اسرائیل روز گذشته خبر از واژگونی خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل داده اند.

کد خبر 847589 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس
  • من خلبان نیستم رسکیومن ارتشم! از سرهنگ بازنشسته هوانیروز  ارتش تا عمو کاووس «نون خ»