Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان مهمترین آوردگاه حوزه محتوای دیجیتال در کشور، روز سه شنبه ۲۲ مردادماه جاری، از ساعت ۱۶:۳۰ با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و جمعی از مدیران ارشد کشوری در تالار وحدت برگزار می‌شود.

یازدهمین جشنواره درهفت بخش موضوعی، حکمرانی و مدیریت در فضای مجازی، امید و نشاط اجتماعی، خانواده و فرهنک زندگی، مسجد و مناسک دینی، اقوام و فرهنگ ملی و محلی، انقلاب اسلامی و مقاومت کسب وکار‌های نوپا پذیرای ۱۵۰۱ اثر در قالب‌های مختلف رسانه‌های دیجیتال شامل پایگاه‌های اینترنتی، نرم افزار‌های تلفن همراه، بازی‌های رایانه ای، نرم افزار‌های رسانه ای، شبکه‌های اجتماعی، هنر‌های دیجیتال و ایده  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال فرصتی مغتنم برای تقدیر شایسته از برگزیدگان و حسن ختامی بر یک سال تلاش فعالان عرصه تولید و نشر محتوای دیحیتال کشور است.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن رسانه های دیجیتال ایکنا فناوری اطلاعات فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه

آیین اختتامیه دومین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه» شامگاه شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ با اجرای حامد مدرس در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076018 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود