Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره شهرستانی مالک اشتر با حضور فرماندهان حوزه ، کانون و پایگاه های مقاومت بسیج بهمئی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آوای ماغر؛نخستین جشنواره شهرستانی مالک اشتر ظهر امروز با حضور فرماندهان حوزه ، کانون و پایگاه های مقاومت بسیج بهمئی در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش از برترین های بسیج در حوزه های مختلف در سطوح پایگاه، حوزه و ناحیه تجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این راستا گفت: جشنواره امروز ما که به نام مالک اشتر مزین شده است، برای معرفی برترین های بسیج  با هدف  ایجاد روحیه نشاط و شادابی برگزار شد.

در ادامه تصاویر این جشنواره را مشاهده کنید:

  انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضایی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نام گذاری شده، بیش از ۵۰ برنامه به این مناسبت در سپاه و رده‌های مختلف مقاومت شهرستان مرزی آستارا برگزار می‌شود.

وی به نقش شهید مطهری در تقویت بنیان‌های نظری انقلاب و نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: آثار شهید مطهری امروز هم پاسخگوی نیازهای معرفتی بوده و بهره گیری از اندیشه‌های این شهید گرانقدر گام نهادن در مسیر درست را تضمین می‌کند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: برگزاری همایش گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تجلیل از معلمین و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و فوتسال، اجرای زنگ قرآن و ولایت و زنگ سپاس و برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌های شهدا، نیز از جمله برنامه‌های مهمی است که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در رده‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090306

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • فیلم سینمایی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود/ برگزاری نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد