Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تمرین دوم گرندپری مجارستان پیر گسلی فرانسوی بهترین زمان را ثبت کرد و همچنین با دوم شدن مکس ورشتپن تیم ردبول در FP2 یک-دو کرد.

طرفداری - در پایان روز نخست گرندپری مجارستان تمرین دوم برگزار شد که در پایان پیر گسلی از تیم ردبول موفق شد سریع‌ترین دور را ثبت کند. مکس ورشتپن دومین زمان سریع FP2 را ثبت کرد و لوییس همیلتون نیز رده سوم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه در تمرین دوم به چشم آمد ضعف فراری‌ها در پیست خیس هانگارورینگ بود.

جلسه تمرینی دوم در حالی آغاز شد که بارش باران تیم‌ها را غافلگیر نکرد. در تمرین اول نیز مطابق پیشبینی هواشناسی بارش باران موجب رطوبت پیست شده بود. حادثه مهم FP2 اما در همان دقایق ابتدایی جلسه رخ داد. الکساندر البون، راننده جوان تورور روسو به علت اشتباه خودش در پیچ آخر سر خورد و به حفاظ لاستیکی کنار پیست برخورد کرد. صدمه وارده شده به ماشین STR14 به حدی بود که پرچم قرمز برافراشته شد و جلسه به حالت تعلیق درآمد. 

بارش باران و خیس شدن سطح پیست موجب شد تا به جز بخش اول FP2، رانندگان با لاستیک‌های اینترمیدیت به بررسی ماشین و پیست و همچنین جمع‌آوری داده بپردازند. نکته مهم دیگر عملکرد نه چندان مناسب فراری‌ها در این شرایط بود. سباستین فتل سیزدهمین زمان و چارلز لکلرک هفتمین زمان سریع تمرین دوم را ثبت کردند. همچنین، والتری بوتاس که به علت مشکل موتور از ثبت زمان در تمرین اول بازمانده بود، در FP2 چهارم شد.

رده‌بندی کامل رانندگان در تمرین دوم گرندپری مجارستان را در عکس زیر مشاهده نمایید:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه‌شنبه در مناطق شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران و گاهی رگبار و رعد برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی ابری همراه با غبار محلی، در ارتفاعات رشد ابر و بارش پراکنده باران خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی مترخواهد بود.

کد خبر 6096206

دیگر خبرها

  • ببینید | اسکورت سنگین محمود احمدی‌نژاد به محض ورود به بوداپست مجارستان
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • انتقاد ردبول از مرسدس در ماجرای جذب فرستاپن
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود