Web Analytics Made Easy - Statcounter

تازه‌ترین اثر میرجلال‌الدین کزازی با عنوان «در سایه آفتاب» روانه بازار کتاب شد. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تازه‌ترین اثر میرجلال‌الدین کزازی، پژوهشگر و استاد دانشگاه، با موضوع نقد از سوی انتشارات خانه فرهنگ و هنر گویا منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر مجموعه‌ای است از یادداشت‌های این پژوهشگر در موضوعات مختلف که به تازگی روانه بازار کتاب شده است.

کزازی در معرفی این اثر می‌نویسد: «در سایه آفتاب»، کتابی که هم‌اکنون در برابر خواننده گرامی سخن‌سنج و ادب‌دوست که بی‌گمان، دل‌آگاهی است فرخنده‌رای و راه و فرهیخته‌ای است از فرّ و فروغ دانایی، دل‌افروخته جان‌انگیخته، نهاده آمده است، جُنگی است از جستارها و نوشته‌هایی دیگر کوتاه، نیز دیباچه‌هایی که من، به خواست نویسندگان و پافشاری و در ایستایی آنان، بر کتاب‌هایشان نوشته‌ام؛ این دیباچه‌ها، بیش از جستارهایی‌اند بلند و پژوهشگرانه و اندیشه‌ورزانه در زمینه‌هایی که این کتاب‌ها در آنها نوشته شده‌اند.

«در سایه آفتاب» فروغی چند فرّمند است که از آفتاب فرهنگ گرانسنگ و اندیشه شکفته و شاداب و هنر جان‌پرور و سهرآیینی بِهینِ ایرانی فراتافته است؛ آن آفتاب جهان‌تاب که پرده‌های ستبرِ پریش‌اندیشی و تباه‌کیشی را فروشکافته است و راهی راست و روشن، به نهان و نهاد خواستارانِ دانایی و رخشان‌رایی و دوستاران والایی و زیبایی یافته است.

جلال‌الدین کزازی: ما فرزندان فردوسی هستیمکزازی: با دیدگاه‌های غربی نمی‌توان ادب بومی ایران را کاوید

 

خانه فرهنگ و هنر گویا کتاب حاضر را در 342 صفحه و به قیمت 40 هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۲۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین

متقاضیان با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ نسبت به ثبت نام از طریق این سایت اقدام کرده و این آزمون در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۱ برگزار خواهد شد.
در این مرحله فقط ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سازمان‎های انتقال خون، اقتصاد و دارایی، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، حمل و نقل جاده‌ای، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و معدن و تجارت، راه و شهر سازی، گمرک، محیط زیست، منابع طبیعی، میراث فرهنگی و گردشگری، نوسازی مدارس، ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • کتاب «نامداران موسیقی در سنندج» رونمایی شد
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود