Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@02:50:26 GMT

اجرای طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۰۰۹۲

اجرای طرح کنترل نظارت بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، صفر صادقی‌راد در شورای ترافیک شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: با توجه به افزایش سفرهای تابستانی، نظارت بیشتر بر شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر با مشارکت و همکاری پاسگاه‌های پلیس راه در محل پایانه‌های حمل و نقل مسافر و در سطح محور‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: در این طرح، عمده تخلفات از جمله تخلفات شرکت‌هاى حمل و نقل مسافر شامل جذب مسافر از روش‌های غیرمتعارف، صدور صورت وضعیت غیر مجاز، صدور صورت وضعیت وسیله نقلیه دارای نقص فنی، صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد مدارک معتبر و مواردی از این قبیل بررسی و پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهدارى و حمل و نقل جاده‌اى استان همدان نظارت جدی بر شرکت‌های حمل و نقل کالا در خصوص تخلفات انجام شده این بخش را از دیگر اقدامات دانست و ابراز داشت: عدم رعایت ضوابط و مقررات تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای وسیله نقلیه فاقد کارت معاینه فنی و وسایل ایمنی، از جمله تخلفات انجام‌شده از سوی شرکت‌های حمل و نقل کالا است.

وی به مباحث ایمنی و ترافیک جاده ای اشاره کرد و ادامه داد: تهیه برنامه راهبردی در امر آموزش ترافیک و اصلاح رفتار ترافیکی در کاربران بخش حمل و نقل و ارائه راهکارهای افزایش ایمنی در جاده‌ها بر اساس برنامه تدوین شده در حوزه‌های مختلف با اولویت بندی و تخصیص منابع به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهداری صادقی راد حمل و نقل نظارت مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل احمدی در دیدار با مهدی حسین‌پور معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران و مدیرکل استاندار استان کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد صادرات و واردات از مرز باشماق مریوان، نیازمند آزمایشگاه استاندارد برای کنترل کیفی کالاها و مشتقات نفتی است.

وی گفت: هم‌اکنون استاندارد در مرز باشماق نماینده‌ای به منظور کنترل کالا دارد و هنوز آزمایشگاه رسمی و ثابتی در این مرز وجود ندارد.

وی ایجاد یک مرکز نمونه‌برداری ثابت استاندارد را در مرز باشماق لازم دانست و افزود: باتوجه به حجم زیاد صادارات و واردات کالا در مرز باشماق کنترل بر صادرات کالا در این مرز ضروری است.

احمدی تأکید کرد: در همراهی و حمایت از اداره‌کل استاندارد استان کردستان برای تقویت نظام تحولی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران نیز در این دیدار گفت: بدون تردید توفیق سازمان ملی استاندارد ایران پس از ۲۶ سال در اعتبار سنجی به کالای ایرانی و عرضه آن به ۱۱۰ کشور جهان نشان از حاکمیت مدیریت جهادی با رویکرد انقلابی و مردمی ریاست سازمان ملی استاندارد ایران است.

مهدی حسین‌پور از حمایت و پشتیبانی در اتمام پروژه ساختمان صادرات و واردات استاندارد استان کردستان در مرز باشماق از فرماندار شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6097972

دیگر خبرها

  • کنترل ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان