Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: بعدازظهر و اواخر وقت امروز در استان های قم، قزوین، البرز، مرکزی، شرق یزد، جنوب استان های سمنان و تهران و شمال و شرق اصفهان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

«احد وظیفه» در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان گفت: امروز ( 12 مرداد) در سواحل دریای خزر به ویژه در استان گلستان، دامنه های ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق هرمزگان و با احتمال کمتر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رشد ابر و رگبار پراکنده همراه با رعد و برق رخ می دهد.

 

وی از کاهش دمای 3 تا 5 درجه ای در سواحل دریای خزر و شمال غرب کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: بعدازظهر و اواخر وقت امروز در استان های قم، قزوین، البرز، مرکزی، شرق یزد، جنوب استان های سمنان و تهران و شمال و شرق اصفهان گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: تا روز یکشنبه ( 13 مرداد) در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک حاکم خواهد بود.

 

وظیفه افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش بینی می شود و دما در نوار شمالی کشور افزایش می یابد، البته طی این مدت در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان های کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرهای همرفتی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

 

وی گفت: از بعدازظهر دوشنبه و طی روز سه شنبه هفته جاری با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و مواج شدن دریا پیش بینی می شود که شدت آن در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان تهران فردا ( یکشنبه) صاف، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا در این روز 39 درجه بالای صفر پیش بینی می شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه ازدواج شهادت امام جواد ع خطبه های نماز جمعه مسجد امام جمعه آل هاشم خطبه نماز جمعه بیرجند پیش بینی آب و هوا احد وظیفه سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس هشدار زرد رنگ سازمان هواشناسی؛ از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌) وزش باد با بیشینه سرعت (۲۴ نات) و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 6088080 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش شدید باد در زنجان
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • وقوع ناپایداری‌های موقت و تندباد لحظه‌ای در هرمزگان، ۷ اردیبهشت
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • وقوع بارش‌های سیل‌آسا در بسیاری از نقاط کشور/ بارش‌ها در تهران تشدید می‌شود
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر