Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،آیت افشار مهر،مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۵ هزار کودک در مهدکودک‌ها و روستا مهد‌های استان ،آموزش‌های لازم را به این کودکان ارائه میدهند.

وی ادامه داد: ۲۱ کمپ جهت نگه داری و ترک افراد معتاد در سطح استان در حوزه پیشگیری از اعتیاد تحت عنوان آموزش‌های اجتماع محور در مناطق شهری و روستایی و ُمناطق آسیب پذیر داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۴۴ مرکز مشاوره در بحث پیشگیری از اختلافات خانوادگی، طلاق و آسیب‌های مختلف در سطح استان به صورت خصوصی و یک مرکز دولتی با شماره تلفن ۱۴۸۰ داریم که به صورت تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات است.

افشار مهر توضیح داد: ۱۰ مرکز شبانه روزی در حوزه توانبخشی زنان و مردان و پسران و دختران از جمله سالمندان، عقب ماندگان ذهنی و مراکز اعصاب و روان در استان فعالیت دارند.

او ادامه داد: ۱۸ مرکز روزانه برای معلولین آموزش پذیر استان جهت آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای دایر است.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از ۳۲۰ مهدکودک و روستا مهد در سطح استان وجود دارد که به بیش از ۱۵ هزار نفر کودک آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/پ

فعالیت مهدکودک ها در استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت فرزندان اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌