Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اصغر مناف‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزری جشنواره فرهنگی کودکان کار در اردبیل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم زمینه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره بیان کرد: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی نظیر بهز یستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان، واحدهای تولیدی نیز در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت می‌کنند.

رحمانی فضلی: 80 درصد کودکان خیابانی در تهران از اتباع خارجی هستندکردستان|توکلی: «بیکاران و کودکان خیابانی» قربانی مجرمان و یقه سفیدان خائن هستند/ با فساد مبارزه جدی شودجمع‌آوری و ساماندهی کودکان خیابانی در آستانه سال جدید

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: برای برکزاری هر چه بهتر این جشنواره در اردبیل مسئولیت هر یک از دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری آن مشخص و اعلام شده تا با هدفگذاری‌های اساسی بتوانیم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر از برگزاری جشنواره باشیم.

مناف‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: افزایش شادی و نشاط در بین کودکان کار، شناسایی استعدادهای ورزشی و فرهنگی این کودکان و توانمندسازی آنها از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل حمایت از کودکان کار و تولید را از مهمترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با جلب حمایت‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این کودکان را فراهم آورده و نیازهای آنها را برطرف کنیم تا این کودکان بتوانند بدون دغدغه معیشتی زندگی کنند.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره بیتا در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت:پنجمین جشنواره بیتا تا فردا شب در حسینیه خیرآباد یزد برپا است.
خانم مردای افزود: این جشنواره شامل ۵۰ غرفه مشاغل خانگی و ۲۰ غرفه فرهنگی، آموزشی، پایش سلامت، عفاف و حجاب و جوانی جمعیت می‌باشد.
وی ادامه داد:ایجاد نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار مشاغل خانگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد