Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به اشتغال به عنوان ابرچالش دولت‌ها گفت: در حوزه اشتغال به‌دنبال راهکارهایی همچون مشاغل غیردولتی هستیم و تا زمانی که اصلاح ساختاری و نوع نگاه به اشتغال تغییر پیدا نکند کشور نیز رشد نمی‌کند. ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در گردهمایی دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف که در اهواز برگزار شد اظهار داشت: دهه اول ماه ذی‌الحجه از جایگاه روایی بالایی برخوردار و نسبت به روزه 9 روز اول آن تأکید بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که مشکلات کوی انقلاب اهواز بر اساس اولویت پیگیری می‌شود بیان کرد: امام جمعه از نظر قانون جایگاه اجرایی ندارد اما دارای جایگاه پیگیری است که بنده باید به آن بپردازم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسئولان اگر توان اجرا ندارید صادقانه به مردم اعلام کنند، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم باید با توان مسئولان در سطح استان هماهنگ باشد.

وی درباره اشتغال جوانان در سطح استان خوزستان، بیان کرد: جوانان انقلابی باید پای کار باشند و در این راستا به دنبال آمایش سرزمینی و تحلیل محیطی در کل استان هستیم تا بتوان بانک اطلاعاتی در همه حوزه‌ها ایجاد کرد.

موسوی‌فرد با تأکید بر اینکه با وجود ظرفیت‌های گوناگون در خوزستان بدون تشکیلات نمی‌توان فعالیت کرد، ادامه داد: درصد بسیاری از خواسته‌های جوانان هنگام مراجعه به دفتر اشتغال است اما هنگامی که ظرفیتی وجود ندارد باید چه کاری انجام داد.

امام جمعه اهواز با بیان این‌ که امروزه خیلی هنر کنیم نیروهای کارخانه‌های دولتی و غیردولتی را نگه داریم اظهار داشت: به علت برخی اقدامات و عدم توجه به اقتصاد مقاومتی کارخانه‌ها یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند.

وی با اشاره به اشتغال به عنوان ابرچالش دولت‌ها گفت: در حوزه اشتغال به‌دنبال راهکارهایی همچون مشاغل غیردولتی هستیم و تا زمانی که اصلاح ساختاری و نوع نگاه به اشتغال تغییر پیدا نکند کشور نیز رشد نمی‌کند.

‌نماز عید فطر اهواز به امامت نماینده ولی فقیه در خوزستان اقامه شد+تصویر‌عید دیدنی مردم و مسئولان با نماینده ولی فقیه در خوزستان + تصویرنماینده ولی فقیه در خوزستان از روستای سیل‌زده شاکریه بازدید کرد

موسوی‌فرد با بیان این‌که افراد دارای حرفه و اراده‌ مهال است که بیکار بمانند، عنوان کرد: با منابع گوناگون موجود در استان و طرح جمع‌آوری بانک اطلاعاتی از نسل جوان در خوزستان، فرصت‌های شغلی متناسب با حرفه‌ها ایجاد می‌شود.

امام جمعه اهواز با تأکید براینکه نیروهای انقلابی به صورت جدی مطالبه‌گری داشته باشند اظهار داشت: این مطالبه‌گری باید به صورت جدی و مستمر باشد تا حساب کار دست مدیر و مسئول مربوطه بیاید.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان نکاتی درباره فضای مجازی و نقش جوانان، انتخابات و اثرگذاری نیروهای انقلابی، علت و ریشه گرانی‌ها در سطح کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد