Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین رستم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آزمون استخدامی آتش نشانی آذربایجان غربی در ۲ حوزه ارومیه و خوی برگزار و سه هزار و ۸۲ نفر برای تصدی مشاغل آتش‌نشانی به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: این آزمون در ارومیه با ۲ هزار و ۷۴ نفر و در خوی با ۹۸۷ نفر برگزار می‌شود که در آزمون استخدامی آتش نشانان آذربایجان غربی ۷۰ نفر پذیرفته خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: محل برگزاری آزمون در ارومیه علاوه بر مرکز آموزش جهاد دانشگاهی در دبیرستان‌های امام خمینی (ره)،  شهید علیزاده و شهید مفتح و در شهرستان خوی، دانشگاه پیام نور است.

رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی افزود: این آزمون از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ برگزار می‌شود و در اجرای آن ۱۲۰ نفر با جهاد دانشگاهی استان همکاری خواهندکرد.

وی اضافه کرد: بیشترین متقاضیان شرکت کننده دراین آزمون به ترتیب از شهرستان‌های ارومیه، خوی و بوکان هستند.

رستم زاده گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از ۱۴ مرداد ماه در دسترس متقاضیان خواهد بود و داوطلبان با پرینت آن می‌توانند به کارت ورود به جلسه آزمون دسترسی داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورت وجود نقص‌های احتمالی در دریافت کارت ورود به جلسه و مشخصات داوطلبان، متقاضیان می توانند در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد نسبت به رفع نقص‌های احتمالی به مرکز آموزش جهاد دانشگاهی ارومیه و خوی مراجعه کنند.

جهاد دانشگاهی در چهار حوزه فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اشتغال مشغول به فعالیت است؛ ارائه آموزش های کوتاه مدت، تخصصی و ضمن خدمت جزو فعالیت های جهاد دانشگاهی در کنار مطالعات و اجرای طرح های پژوهشی می باشد که در طول ۳۹سال عمر جهاد دانشگاهی به اجرا گذاشته شده است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی آزمون آذربایجان غربی علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، داود موسویان با بیان اینکه این آزمون در پنج حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دوگنبدان و دهدشت برگزار شد، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۷ هزار و ۹۱۰ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۴۱ نفر خانم هستند.  
وی با اشاره به برگزاری هر چه با کیفیت‌تر این آزمون گفت: اولین بار است که این آزمون با این حجم شرکت کننده به صورت مطلوب در استان برگزار می‌شود.  

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش با رقابت ۹۴۲۵ داوطلب در گیلان برگزار شد
  • رقابت ۱۶ هزار و ۴۷۱ داوطلب کرمانشاهی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقایت بیش از ۱۱ هزار نفر در آزمون پرورش استخدامی آموزش و پرورش