Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:59:09 GMT

سعید ملک‌پور از ایران فرار کرده است؟!

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۵۵۸۶

سعید ملک‌پور از ایران فرار کرده است؟!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، محمود علیزاده‌ طباطبایی؛ وکیل ملک‌پور درباره ادعای رسانه‌های فارسی‌ زبان خارجی مبنی بر خروج سعید ملک‌پور از ایران اظهار کرد: در روزهای گذشته از زندان با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند که با مرخصی سعید ملک‌پور موافقت شده و او با تودیع وثیقه از زندان خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خروج او از زندان برای مرخصی بوده و وثیقه ارائه کرده است و اگر از کشور خارج شده و فرار کرده، کار بسیار اشتباهی بوده است زیرا این اقدام، کار را برای ارائه تسهیلاتی اینچنینی برای سایر زندانیان، سخت می‌کند.

سعید ملک‌پور که در دهه 80 اقدام به راه‌اندازی و مدیریت سایت‌های مستهجن کرده بود، در سال 87 پس از ورود به ایران دستگیر شد؛ او پس از محاکمه در دادگاه انقلاب، به اعدام محکوم شد که دیوانعالی کشور این حکم را تأیید کرد.

محمود علیزاده‌طباطبایی وکیل سعید ملک‌پور 4 شهریور سال 92 گفته بود با دستور قطعی رئیس قوه‌قضاییه آیت‌الله‌ آملی‌لاریجانی، حکم اعدام وی متوقف و به حبس ابد تبدیل شده بود.

در روزهای گذشته نیز برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که سعید ملک‌پور پس از تودیع وثیقه یک‌ونیم میلیارد تومانی از کشور خارج شده است.

هنوز هیچ مرجع رسمی، درباره فرار یا خروج قانونی سعید ملک‌پور از کشور موضع‌گیری نکرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حبس ابد فرار از کشور محمود علیزاده طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • تحولات جهانی به سود ایران است