Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@20:10:43 GMT

تیر خلاص بی‌تدبیری آمریکا با این تحریم شلیک شد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۸۳۵۰

 در پی تحریم وزیر امور خارجه کشورمان از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا ، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار سیاسی- ​بار دیگر چهره منحوس و خبیث سردمداران آمریکایی به پشتوانه حامیانشان در منطقه با تحریم وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، محمدجواد ظریف نمایان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این تصمیم نابخردانه که مورد انتقاد بسیاری از کشور‌ها و حتی برخی مقامات آمریکایی نیز قرار گرفت، نشان داد که آزادی بیان در کاخ سفید شعاری بیش نیست و آنان بیشتر از منطق قوی و اثر گذار جمهوری اسلامی ایران نگران هستند.

اگر چه دشمنی علیه ایران اسلامی از سوی مقامات آمریکایی و متحدانشان تازگی ندارد، اما تیر خلاص بی‌تدبیری و بی‌کفایتی‌شان با این تحریم بی‌اساس شلیک شد.

امروز بحمدالله تفکر آزاداندیشی اسلامی که یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و ثمره خون شهیدان والامقام این کشور است، با هدایت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی و حمایت مردم همیشه در صحنه به عنوان الگوی استکبار ستیزی مطرح است و این تفکر در چهار دهه از عمر پربرکت خود توانسته پایه‌های سست نظام استبدادی را لرزان سازد.

سردمداران تروریست آمریکایی باید بدانند ملت بزرگ و انقلابی ایران اسلامی با هدایت مقام معظم رهبری مدظله العالی هیچگاه از آرمان‌های بزرگ خود دست نخواهد کشید و تا ریشه کن کردن نظام سلطه در جهان ایستادگی خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحریم وزارت خزانه داری آمریکا کاخ سفید مقام معظم رهبری تحریم آمریکا وزارت خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: امسال طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش‌بینی‌شده پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم این استان برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی صفدری امروز _ سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت _ در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بابیان اینکه امروز دیگر شخصیت امام خمینی (ره)، جهانی شده و نظام اسلامی در دنیا مطرح است اظهار کرد: معرفی الگوهای مطرح انقلاب اسلامی همچون حضرت امام (ره) به جامعه یکی از وظایف مهم مسؤولان است.

وی از امام (ره) به‌عنوان یک شخصیت تکرار نشدنی یادکرد و افزود: حضرت امام (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک، نورانی و هدایت‌های خود پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با تأکید بر تلاش همگانی برای معرفی شخصیت حضرت امام (ره) به نسل جوان، اظهار امیدواری کرد همه دستگاه‌ها همانند سال‌های قبل پای‌کار آمده و به تعهداتشان به‌خوبی عمل کنند.

وی با انتقاد از برخی دستگاه‌ها در عمل نکردن کامل به تعهدات خود درزمینه‌ی تسهیل زمینه حضور مردم استان در مراسم ارتحال امام (ره) در سال گذشته یادآور شد: باید به وظایف و دستوراتی که در مجموعه اداری دولت و نظام اتفاق می‌افتد محکم اقدام کنیم.

کد خبر 751557

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت