Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:45:31 GMT

معجزه نجات پسر کوچولو

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۳۸۵۱۱

معجزه نجات پسر کوچولو

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۳۰ و ۸ شب جمعه ۱۱ مرداد، پدر «محمدمهدی» برای درست کردن کولر آبی به پشت بام رفت. پسر کوچولو وقتی متوجه رفتن پدر شد به دنبالش از پله‌ها بالا رفت و خود را به پشت بام رساند. هوا رو به تاریکی بود و نور لامپ پشت بام کمی فضا را روشن کرده بود. محمد مهدی دور و بر پدر می‌دوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر سرگرم کار شده بود و گهگاهی نگاهی به پسرش می‌کرد و از او می‌خواست به لبه پرتگاه پشت بام نزدیک نشود. اما پسر کوچولو بی‌توجه به هشدار‌های پدر بازی و شیطنت می‌کرد. دقایقی بعد صدای لرزش شیشه از سمت نورگیر پاسیو توجه مرد جوان را جلب کرد سرش را که چرخاند پسر کوچولویش را دید که روی حفاظ شیشه‌ای نورگیر رفته است. از آنچه می‌دید شوکه شده بود ترس همه وجودش را فرا گرفت. محمدمهدی با پا‌های کوچکش روی حفاظ شیشه‌ای در حال راه رفتن بود.

پدر که وحشت کرده بود از ترس اینکه پسر کوچولویش از آن سوی بام پایین نیفتد با فریاد هراسناکی از او خواست برگردد. اما این هشدار محمدمهدی را بیشتر ترساند و او برای رساندن خود به پدر با سرعت چرخید، اما به جای اینکه پایش را روی چارچوب بگذارد روی شیشه گذاشت و ناگهان شیشه زیر پایش خرد شد و پسر کوچولو چهار طبقه به پایین سقوط کرد.

مرد جوان درباره این ماجرا به خبرنگار گفت: «با خرد شدن شیشه‌ها و سقوط پسرم درجا خشکم زد. نمی‌دانم چطور خودم را به طبقه اول رساندم. خوشبختانه، چون وسایل زیادی در حیاط خلوت همسایه طبقه اول بود، شدت ضربه را گرفته و پسرم مستقیم به زمین برخورد نکرده بود. وقتی بالای سرش رسیدم به پهلوی راست روی زمین افتاده بود. بلافاصله او را بغل کردم و با اورژانس تماس گرفتم.»

وی افزود: «پسرم بدنش زخم شده بود و پایش را نمی‌توانست تکان دهد و گریه می‌کرد. دوباره با اورژانس تماس گرفتیم که گفتند آمبولانس از پایگاه کلات اعزام شده است. با توجه به فاصله منطقه کلات تا خانه ما که نزدیک پارک چمران کرج است مطمئن بودم که آمبولانس دیر می‌رسد. به همین دلیل بعد از یک ربع با کمک همسایه، محمد مهدی را با ماشین خودم به بیمارستان رساندم. سمت راست بدن پسرم آسیب بیشتری دیده بود، اما خوشبختانه جواب سی تی اسکن نشان داد ضربه مغزی نشده است. آن‌طور که پزشک معالجش گفته پای راستش خرد شده و نیاز به جراحی و پلاتین دارد و دستانش را هم آتل بسته‌اند. پسرم هوشیار است، حرف می‌زند و ما را می‌شناسد، اما پیش از جراحی باید سونوگرافی کنند که آسیب داخلی ندیده باشد.»

پدر محمدمهدی که از زنده ماندن پسرش خوشحال بود، ادامه داد: «خدا را شکر می‌کنم که پسرم را دوباره به ما داد. درست است آسیب زیادی دیده، اما همین که به هوش است و من و مادرش را می‌شناسد و حرف می‌زند، معجزه است.»

منبع:ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه معجزه آسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۳۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی عبداللهی شاعر و پژوهشگر در استقبال از غزل دلنشین مقام معظم رهبری حفظه الله که بیتی از آن را در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی خواندند، شعر جدیدی سروده است.

در این شعر آمده است؛

تو راست معجزه در کف ز ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

**

همیشه اهل ولا باش، از بلا مگریز
بنوش جام بلا را از ابتلاء مگریز

شهید باش و شهیدانه در دل میدان
به روز واقعه‌ی سرخ از قضا مگریز

عصای معجزه بردار و در میانه ی نیل
بپیچ در دل طوفان از اژدها مگریز

چقدر علقمه امروز در مقابل توست؟!
علم به دوش بگیر و به انزوا مگریز

صدای العطش کودکان غزه کنون
به گوش می‌رسد ای دوست، از صدا مگریز

به هوش باش امان نامه را امان ندهی
میان معرکه از بیم فتنه‌ها مگریز

بخوان که لشکر شیطان سقوط خواهد کرد
مبند دل به شیاطین به ناکجا مگریز

قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
بیا و یکدم در اثبات مدعا مگریز

نماز در وسط صحن قدس شیرین است
در اقتدای شهیدان بزن صلا مگریز

ظفر از آنِ خداوند حیّ سبحان است
ز کدخدا مهراس از خدا خدا مگریز

چه خوب گفت امینِ قُلوبِ مَنْ والاه
"به حق سپار دل خویش و از دعا مگریز"

یقین که خَیرُالعمل با ولایت عشق است
از آستانه‌ی اولاد مرتضی مگریز

فرار کن به سوی کشتی نجات حسین
به روز حادثه از سمت کربلا مگریز

به پرچمی که بر آن حک شده ست نصرُالله
سوار می‌رسد از راه، بی هوا مگریز

کد خبر 6088981 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نمایش موزیکال شازده کوچولو
  • جوان کاشمری چطور از دختران جوان در برابر ۲ مزاحم دفاع کرد| ضربه چاقو فقط ۲ میلی متر با شاهرگ علی فاصله داشت | ۲ شرور مست و سابقه‌دار بودند
  • کرم معجزه
  • شازده کوچولو به روایت عکس
  • توپ گوستاو، سلاح معجزه‌آسا نازی‌ها/ عکس
  • نمایش موزیکال (شازده کوچولو)
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود