Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@22:22:05 GMT

دستگیری دزد آشنای طلا فروشی

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۰۷۳۳

دستگیری دزد آشنای طلا فروشی

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ سرهنگ پیمان احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 14 روز گذشته بود که طی تماس های مردمی، فردی طلافروشی اعلام کرد شاگردش طلاهای او را به سرقت برده است.

وی ادامه داد: ماموران به محل اعزام شدند و در همان دقایق اولیه شاگرد مغازه تحت بازجویی قرار گرفت که اتهام خود را گردن گرفت و مدعی شد مقدار هشت کیلوگرم طلا از این واحد صنفی به صورت ریز ریز سرقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: سریعا متهم به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت و عنوان داشت که طی پنج سالی که در این واحد صنفی مشغول به کار بوده ام طلاهای زیادی را به صورتی که مرد طلافروش متوجه نشود سرقت می کردم.

متهم در ادامه اعترافات خود انگیزه اش از سرقت را شرکت کردن در بورس اعلام کرد و بیان داشت: پس از فروش طلاها در بازار 15 خرداد، آنها را به دلار تبدیل می کردم و با پولشان در بازار بورس شرکت می کردم اما هربار با شرکت کردن در بورس همانی که من انتخاب کرده و در آن سرمایه گزاری کرده بودم زمین می خورد و شرکت اش ورشکسته می شد و من نیز همه پول هایم را از دست می دادم.

متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی های قضائی، در اختیار ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول دولت زمین سرقت سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان