Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: متاسفیم از اینکه دولتی بر مسند کار بود که نتوانست اولویت‌های کشور را تشخیص دهد و صحبت از برجام دو و سه می‌کرد.

احمد علیرضابیگی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر مصاحبه با رسانه های جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: به نظر می رسد پمپئو در مصاحبه خود اعلام خواهد کرد که کاری از دست آمریکا ساخته نیست، بلکه بهتر است مشکل را در درون خودتان حل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: شاید همان طور که آقای ظریف در رسانه های آمریکایی برای مصاحبه حضور پیدا می کند پمپئو انتظار دارد بتواند در رسانه های جمهوری اسلامی صحبت کند و به نظرم این حضور هیچ مشکلی ندارد چرا که ما حرف هایی به مراتب تندتر از این را از زبان داخلی های خود شنیده ایم که این صحبت ها جای خود را دارد.

بیگی تاکید کرد: از این رو بهتر است تکلیف داخلی ها مشخص شود، چراکه در مواجهه با دشمن بیرونی همه با هم متحد و متفق هستند.

وی با اشاره به حضور چندی قبل ناو آمریکایی در خلیج فارس، تصریح کرد: آمریکایی ها در تلاش بودند با خودنمایی این ناو آمریکایی نشان دهند ایالات متحده قصد لشکرکشی و جنگ افروزی علیه جمهوری اسلامی راه دارد و متاسفانه دولت نیز در این بین بر تشویش اذهان عمومی در جهت وقوع جنگ دامن زد اما فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه جنگی با آمریکا رخ نخواهد داد اطمینان خاطری برای مردم بود.

بیگی با بیان اینکه قطعا اگر آمریکا توانایی و قابلیت رویارویی با ایران را داشت زودتر از اینها حمله نظامی را انجام می داد، یادآور شد: مبارزه و مخاصمه جمهوری اسلامی با آمریکا موضوع جدیدی نیست، ما بارها یکدیگر را در میدان های جنگ آزموده ایم و نمونه آن را در نبرد 33 روزه  لبنان و نبردهای غزه و سوریه شاهد بوده ایم.

نماینده مردم تبریز در پایان خاطرنشان کرد: متاسفیم از اینکه دولتی بر مسند کار بود که نتوانست اولویت های کشور را تشخیص دهد و صحبت از برجام دو و سه می کرد که اگر بنا بود برجام دو و سه اتفاق بیفتد دیگر چیزی از کشور به جای نمی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پمپئو تحریم ایران آمریکا وزیر خارجه آمریکا دشمن دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • ۴۱ درصد آمریکایی‌ها نگران وقوع جنگ داخلی هستند