Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@08:47:39 GMT

شاگرد طلافروش سارق از آب درآمد

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۵۵۴۲

شاگرد طلافروش سارق از آب درآمد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ پیمان احمدی دراین باره اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۴ روز گذشته مردی طلافروش طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که شاگرد مغازه‌اش طلاهای مغازه‌اش را به سرقت برده است.

وی با اشاره به در دستور کار گرفتن این موضوع و اعزام ماموران به محل اعلام شده گفت: ماموران به محل اعزام شدند و با توجه به گفته‌های صاحب طلافروشی در همان لحظات اولیه از شاگرد مغازه طلافروشی سوالاتی را پرسیدند؛ وی که در پاسخ دادن به برخی از سوالات ناتوان بود در دقایق اولیه اتهام خود را قبول کرد و مدعی شد که طی مدت زمان هشت کیلو طلا را از این مغازه سرقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری دولت‌آباد در ادامه انتقال متهم به کلانتری خبر داد و گفت: با توجه به اعترافات متهم، وی به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفت؛ او در اعترافات خود اظهار کرد که طی پنج سال گذشته که در این طلافروشی کار می‌کرده است مقدار طلای زیادی را به سرقت برده است.

وی درباره انگیزه‌اش از سرقت‌ مدعی شد که پس از فروش طلاها در بازار ۱۵خرداد آن‌ها را تبدیل به دلار می‌کرده و با مبلغ به دست آمده در بازار بورس شرکت می‌کرده است اما هربار شکست می‌خورده و سرمایه‌اش را از دست می‌داده است.

به گفته رئیس کلانتری دولت آباد، متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی قضائی در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: طلافروش سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد