Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ سرهنگ نجفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران گفت :طی دو روز گذشته با حضور پلیس های تخصصی ( آگاهی ، اطلاعات ، راهور ، مواد مخدر و پلیس راه ) مرکز استان و شهرستان های الیگودرز، سلسله، دلفان، دورود، پلدختر و رومشکان با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و سرکشی از پارکینگ ها ، ضایعاتی فروشی ها و پارک ها و برخورد با متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی درون و برون شهری، با حضور گشت های محسوس و غیر محسوس خودرویی و موتوری و بکارگیری تجهیزات و امکانات پیشرفته پلیسی به مرحله اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود :در اجرای این طرح 119 دستگاه موتورسیکلت و 170 خودرو متخلف و فاقد پلاک توقیف شد و 10 هزار و 339 نفر از متخلفان قوانین راهنمایی و رانندگی درون و برون شهری موردتذکر و اعمال قانون قرار گرفتند.

معاون عملیات انتظامی لرستان گفت :دستگیری 94 معتاد پرخطر و سرکشی از 18 مغازه ضایعاتی فروشی و 7 پارک ، کشف 7 قلم کالای قاچاق به ارزش 860 میلیون ریال و بیش از 26 تن گندم قاچاق به ارزش 400 میلیون ریال از دیگر نتایج اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان می باشد.

سرهنگ نجفی بیان کرد : مرکز فوریت های پلیسی 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص موارد مشکوک و ارتکاب جرایم توسط مخلان امنیت است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو قانون قوانین راهنمایی و رانندگی مرکز فوریت های پلیسی معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۵۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان