Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی با حضور شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر وفرودگاه های منطقه آزاد کیش و رییس شورای شهر کیش موضوعات مربوط به بندر صیادی جزیره کیش بررسی شد.

دراین نشست  شیخ یعقوب شمس با تقدیر از تلاش های علی عرب در تامین مطالبات صیادان گفت: با اجرای طرح های عمرانی و توسعه ای متعدد ، بندر صیادی کیش نسبت به گذشته از امکانات بهتری برخوردار است و بخش زیادی از مطالبات صیادان درخصوص امکانات سخت افزاری وخدمات تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز خرسندی از روند توسعه این بندر که برای کسب رزق صیادان وخانواده هایشان اهمیت زیادی دارد افزود: اقدامات عمرانی و تلاش انجام شده، آینده خوبی را برای بندر صیادی کیش رقم خواهد زد .

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص بهره گیری از ظرفیت های دریایی در جهت دستیابی به اقتصاد پایدار تاکید کرد: توسعه بندرصیادی کیش می تواند ضمن اشتغال زایی برای ساکنان کیش، با صادرات محصولات و فرآورده های دریایی به داخل کشور، زمینه ساز رونق اقتصادی این جزیره باشد.

عبدالنبی شرفی رییس شورای شهر کیش هم دراین نشست با بیان اینکه ارتقاء وضعیت بندر صیادی کیش هدف اصلی برگزاری این نشست است گفت: نصب امکانات آتش نشانى روى اسکله، اختصاص زمین براى سردخانه و فروشگاه، افزایش پارکینگ هاى شناوربرای قایق ها، تجهیز پارکینگ خشکى به امکانات شستشوى قایق ها، تخلیه اسکله از شناورهاى توقیفى و اختصاص انشعاب برق براى شناورها از جمله مطالبات تعاونی صیادان کیش بود که درجلساتی با شورای شهر مطرح شده است .

وی افزود: تعیین تکلیف وضعیت دفتر تعاونی صیادان نیز ازدیگر مواردی است که تعاونی صیادان پیگیری می کند و با توجه به رویکرد مثبت تیم مدیریتی شرکت توسعه ومدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش این مطالبات دردست بررسی است.

رییس تعاونی صیادان کیش هم دراین نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده، درگزارشی نیازهای بندر صیادی رامطرح کرد.

 درادامه علی عرب مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادر وفرودگاه های منطقه آزاد کیش با تشریح بخش هایی از اقدامات انجام شده درسال گذشته گفت: تامین مطالبات صیادان یکی از برنامه های اصلی این شرکت است و درجهت رفع مشکلات وکمبودهای این حوزه در بازدیدی که بعد از عید نوروز از اسکله صیادی انجام شد، آسفالت بازوهای بندر ، تعویض سایبان اسکله ، ساخت پارکینگ خشکى ، ارتقاء سیستم سوخت رسانی و نصب تجهیزات آتش نشانى واطفاء حریق برای طراحى و اجرا دردستور کار قرار گرفت .

وی درخصوص افزایش زیرساخت های بندر صیادی و تکمیل امکانات این حوزه، برنامه های آتی خود را اعلام و تصریح کرد: شرکت توسعه و مدیریت بنادر وفرودگاه ها آمادگی لازم را دارد تا درصورت درخواست سرمایه گذار برای ساخت کارخانه یخ سازی ، زمین دراختیار وی قرار دهد.

علی عرب درخصوص دیگر موارد مطرح شده اظهار داشت: درخصوص انتقال شناورهای توقیفی موضوع دردست اقدام است و  اجراى طرح تردد با کارت شناسایى داخل اسکله با هدف ایجاد امنیت بیشتر درحال بررسی است.

وی افزود: درحال تامین اعتبار لازم برای پارکینگ شناور هستیم و در خصوص ساختمان اداری تعاونی صیادان نیز برای ادامه فعالیت با حداقل هزینه با این تعاونی قرارداد بسته می شود.

گفتنی است دراین نشست قلی نژاد مدیرکل بنادر کیش، فرزاد شادی رییس بندرصیادی و عبدالرحیم قاسم نژاد مدیر تعاونی صیادان کیش هم حضور داشتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جامعه روابط عمومی سرمایه مشکلات بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در دیدار با عباس صوفی نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی از فعالیت مجدد منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال خبر داد.

وی در حالی از این خبر مسرت‌بخش پرده برداشت که توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه همدان، فامنین و قهاوند وارد فازی جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد ۱۴ سال مسکوت بود، ادامه داد: این منطقه در آستانه فعالیت مجدد و واگذاری است. جهان‌آباد یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان همدان تلقی و بستر خوب و اثرگذاری برای توسعه به شمار می‌رود.

حقیقی عنوان کرد: با توجه به تنش‌های آبی در منطقه، در جهان‌آباد زمینه مناسبی برای ایجاد «بندر خشک» وجود دارد، امیدواریم با حمایت نمایندگان، این موضوع عملیاتی شود و رفتن به سوی این کار مزایای بسیاری دارد که از جمله آن جلوگیری از هدررفت منابع است.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه منطقه ویژه جهان‌آباد و رونق آن یکی از دغدغه‌های اصلی ما تلقی می‌شود، ادامه داد: به اعتقاد من همدان نیاز به صنعت خودروسازی دارد و منطقه جهان‌آباد این ظرفیت را دارد که در این زمینه کمک‌حال باشد.

عباس صوفی با بیان اینکه یکی از محور‌های اصلی توسعه اقتصاد، پویاییِ شهرک‌های صنعتی است، تبیین کرد: برنامه‌ریزی برای فعال کردن واحد‌های تولیدی در روستاها، یکی از اهداف مهم ما خواهد بود و تمام تلا‌ش‌ها در نگاه کلان، توسعه اشتغال در حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان