Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@12:31:42 GMT

40 هزار تومان جریمه برای رانندگی روی خطوط

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۸۴۲۷

40 هزار تومان جریمه برای رانندگی روی خطوط

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از جریمه 40 هزار تومانی رانندگان متخلفی که اقدام به رانندگی بین خطوط نکنند، خبر داد.
سرهنگ علی فکری در گفت‎‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، درباره قوانین جدید راهنمایی و رانندگی در زمینه رانندگی بین خطوط و جرائم آن، اظهارکرد: حرکت بین خطوط جزء قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بوده و در آئین نامه نیز به آن اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: رانندگان حتما باید بین خطوط رانندگی کنند و به هر علتی قصد تغییر خط را داشته باشند، باید با رعایت حق تقدم، استفاده از راهنما و رعایت مقررات برای خودروهای کناری، اقدام به تغییر خط کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه هر موضوعی که از راهور ناجا اعلام شود در کل کشور اجرایی خواهد شد و همدان مستثنی از این قانون نیست، عنوان کرد: در برخی از موارد شاهد لایی کشی رانندگان متخلف هستیم که قانونگذار برای این تخلف جریمه درنظر گرفته است.
به تازگی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس ناجا اعلام کرده است رانندگان متخلفی که اقدام به رانندگی بین خطوط نکنند، به پرداخت ۴۰ هزار تومان، جریمه خواهند شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان همدان پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک راهنمایی و رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است