Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@07:28:40 GMT

روزانه ۲۰ سرویس نخاله در خرمشهر جمع آوری می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۴۹۵۵۴

روزانه ۲۰ سرویس نخاله در خرمشهر جمع آوری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، داود دارابی ظهر امروز یکشنبه در دومین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خرمشهر، اظهار کرد: شهرداری خرمشهر تصمیم دارد در بازه زمانی یکساله طرح پاکسازی محله به محله را انجام دهد و از ابتدای امسال محلات عباره، کوی معین پاکسازی شده و قرار است پاکسازی کوی طالقانی به صورت معبر به معبر از پس فردا آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص نخاله ریزی با وجود اقدامات انجام شده مشکل همچنان باقی است و لازمه نتیجه بخش بودن این اقدامات نگه داری محیط توسط مردم و فرهنگسازی در این زمینه است.

شهردار خرمشهر از ترمیم نشدن نوار حفاری به عنوان یکی از مشکلات مهم شهری این شهر یاد کرد و گفت: ۲۰۰ کیلومتر نوار حفاری در خرمشهر وجود دارد که شهرداری به تنهایی توان ترمیم آنها را ندارد.

وی همچنین اختصاص زمین برای دستفروشان برای رفع این مشکل در خرمشهر را خواستار شد و بیان کرد: تمام زمین های شهرداری ضبط تامین اجتماعی است و برای ساماندهی دستفروشان نیاز است زمینی مناسب توسط نهادی در نظر گرفته شود تا دستفروشان به اراضی بزرگتر هدایت شوند.

دارابی در ادامه به لایروبی و آهک پاشی انهار اشاره کرد و گفت: در بحث لایروبی وبآهک پاشی انهار روباز ۱۴۰ کیلومتر لایروبی و ۱۴۱ کیلومتر آهک پاشی شده است.

شهردار خرمشهر همچنین از تلاف ۷۰۴ سگ بیمار در خرمشهر خبر داد.

کد خبر 4684709

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری خرمشهر زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۴۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر

سید نادر موسوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.

 به گفته او در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.

او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی را داریم
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش مسیر سبز ایران پاک
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • ۹۰ تُن پسماند و نخاله ساختمانی در استان مرکزی جمع‌آوری شد