Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@06:54:08 GMT

مواجهه بوئینگ با نقص فنی جدید در مدل ۷۳۷ مکس

تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۰۱۹۲

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک نقص فنی دیگر در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس باعث بوجود آمدن یک سری مشکلات دیگری برای این غول هواپیماساز شده است.

این در حالی است که بوئینگ در حال برطرف کردن ایراد نرم افزاری است که منجر به کشته شدن ۳۴۶ نفر در دو حادثه هوایی شده است.

این ایراد نرم افزاری جدید در بخش کامپیوتری و هوش هواپیما کشف شده است که منجر خواهد شد این شرکت آینده مشخصی در برابر تعمیرات اساسی این هواپیما پیش روی خود نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این کارشناسان از احتمال توقف کلی خط تولید بوئینگ مکس در صورت پیدا نکردن یک راه حل اساسی برای ایرادات این هواپیما خبر داده بودند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هواپیما بوئینگ مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان

 محمد بنی سعید مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: در سال۱۴۰۲، بیش از ۱۶ میلیون و ۳۸۱ هزار لیتر فرآورده به سه هزار ۴۴۰ فروند هواپیما در مراکز سوختگیری هواپیمایی منطقه آبادان سوخت‌رسانی شده است.

به گفته او این رقم بیانگر رشد ۲۱ درصدی تامین سوخت و افزایش ۳۵ درصدی تعداد فروند هواپیما‌های سوخت گیری شده نسبت سال ۱۴۰۱ است.

 شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان دارای دو مرکز سوختگیری هواپیمایی در آبادان و ماهشهر است که مسئولیت سوخت‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی، در فرودگاه‌های جنوب غرب استان را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آزمایش‌های قبل عملیات تاریخی «استارلاینر» با موفقیت اجرا شد
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • تاثیرات سلوکیان بر خاورمیانه: از تاثیر بر هنر و فلسفه تا مواجهه با شورش یهودیان
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • بلیط قطار و هواپیما برای این افراد نیم بهاست
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان