Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت توانیر، حسین صبوری؛ با بیان این مطلب که تهران با داشتن ۴/۵میلیون مشترک، بزرگترین شرکت در میان شرکت های توزیع برق است، گفت: پیشرفت تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های روز در دنیا کمک کرده است تا بتوان با صادر کردن قبوض الکترونیک، در مسیر حذف قبوض کاغذی گام برداریم و با این کار کمک بسیار زیادی به حقوق شهروندان، طبیعت و محیط زیست و مسائل اجتماعی، خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به دستور وزیر نیرو مبنی بر ضرورت حذف کامل قبوض کاغذی از ابتدای مهر امسال، مقرر شد مناطق ۲۲ گانه این شرکت با حداکثر استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش اطلاع رسانی، نسبت به آگاه سازی مشترکان باقیمانده در خصوص اعلام شماره تلفن همراه از طریق سامانه های موجود، اقدام کنند.

 وی افزود: تا کنون با همراهی و مشارکت ماموران تشخیص و دیگر کارکنان این شرکت، اطلاعات یک میلیون و ۶۰۰ هزار  مشترک در پایتخت، برای ارسال قبوض الکترنیک، جمع آوری و ثبت شده است.

مشترکان پایتخت می‌توانند  با ارسال شناسه قبض*۱ به سرشماره ۱۰۰۰۱۵۲۱ اطلاعات خود را در سامانه این شرکت به منظور صدور قبوض الکترونیکی برق، ثبت کنند.

در عمل یک سوم از مشترکان برق در تهران نسبت به‌ثبت اطلاعات اقدام کرده‌اند.

کد خبر 450496 برچسب‌ها برق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، یک شرکت دانش‌بنیان که به تازگی به صورت نوپا دانش بنیان شده است محصول خود را در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی کرد.

این شرکت در حوزه محصولات مرتبط با آب و سامانه‌های تیکه نگاری فعال است.

یکی از جدیدترین محصولات دانش‌بنیان این شرکت، دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی مدل دریایی solution Tomography یا سنجاب دریایی یا ۱۰CAT است. 

 دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی دریایی روشی نوین جهت اندازه گیری پیوسته‌ی متغیر‌های جریان‌های آب نظیر دبی سرعت دما و شوری مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه دارای فرستنده و گیرنده‌های صوتی ترانسدیوسر است که در دریا نصب گردیده و با انتشار امواج صوتی در کل مقطع آب بین ترانسدیوسر‌ها و ثبت اطلاعات در پردازشگر دستگاه متغیر‌های مختلف آب را اندازه گیری میکند.

از مهمترین کاربرد‌های آن می‌توان استفاده در دریا، آب‌های عمیق و حفاظت از محیط زیست است.

مشخصات و کاربرد این دستگاه مطالعات دریایی و اقیانوسی، اندازه‌گیری دو-بعدی و سه-بعدی بیش از ۳۰ متغیر جریان‌های دریایی به صورت پیوسته و بهنگام و بدون نیاز به نیروی انسانی به‌منظور شناخت بهتر پدیده‌های فیزیکی دریا و اقیانوس، تهیه داده‌های دمایی بلندمدت به‌منظور مطالعات گرمایش جهانی، اندازه‌گیری انرژی جریان و تعیین محل نصب توربین‌های کشندی جهت تولید برق، پایش مناطق دریایی و اندازه‌گیری انرژی جریان در اعماق مختلف دریا جهت تعیین بیشینه انرژی موجود در هر منطقه برای نصب توربین‌های کشندی است.

همچنین پایش خروجی نیروگاه‌های ساحلی، پایش آلودگی‌های حرارتی نیروگاه‌های مجاور دریا، تهیه نقشه‌های سرعت جریان به‌منظور شناسایی مکان مناسب جهت نصب قفس‌های پرورش ماهی، تهیه نقشه‌های دمایی اطراف قفس‌های پرورش ماهی از دیکر کاربردهای این محصول به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برف نیمه اردیبهشت مدارس این شهر را تعطیل کرد/ عکس‌
  • دستگاه داده سنجی اطلاعات آب بر پایه فناوری تیکه نگاری صوتی رونمایی شد
  • رونمایی از ۴ محصول جدید کاتالیستی با همکاری دانشگاه و صنعت
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • آغاز به کار سامانه نظارت و شفافیت اطلاعات و اسناد (پنجره) در صندوق ذخیره فرهنگیان
  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب