Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به محدود شدن کارت جایگاه داران در ۴ کلان‌شهر تهران، اصفهان، کرج و تبریز، گفت: هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت جایگاه داران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد که این مقدار اندکی کاهش می‌یابد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در برنامه «روی خط خبر» شبکه خبر سیما گفت: طبق اعلام قبلی، همه هموطنان دارنده کارت هوشمند سوخت از تاریخ ۲۰ مردادماه ملزم به استفاده از کارت خود به جای کارت جایگاه داران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بااشاره به محدود شدن کارت هوشمند جایگاه داران در ۴ کلان شهر تهران، اصفهان، کرج و تبریز، گفت: کارت جایگاه داران فعلا برای کسانی که هنوز کارت هوشمند سوخت دریافت نکرده اند حذف نمی‌شود.

رضایی در توضیح این محدودیت گفت: هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت جایگاه داران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد که این مقدار اندکی کاهش می‌یابد.

وی افزود: این محدودیت را در این ۴ کلان شهر آغاز می‌کنیم که به تدریج این محدودیت بیشتر خواهد شد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هموطنان توصیه کرد از هم اکنون از کارت هوشمند سوخت خود استفاده کنند تا آمادگی لازم در کشور برای استفاده از کارت هوشمند سوخت به جای کارت جایگاه داران فراهم شود.

رضایی افزود: کسانی که کارت سوخت ندارند درخواست المثنی دهند و برای کسانی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

وی درباره مالکان خودرو که برای کارت هوشمند سوخت ثبت نام کرده اند، اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند افزود: برای تمام کسانی که در دولت همراه ثبت نام و کارت بانکی معرفی کرده اند در حال صدور کارت هوشمند سوخت هستیم که با الویت این ۴ کلان شهر تا قبل از بیستم به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره رانندگانی که رمز خود را فراموش کرده اند افزود: برای این منظور دربرخی جایگاه‌های سوخت گیری در سراسر کشور دستگاه‌های تغییر رمز قرار داده شده است.

وی گفت: به احتمال زیاد به مالکان خودرو‌هایی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند برای مدت محدود و با اعلام قبلی اجازه خواهیم داد از ۴ رقم آخر کد ملی خود که پشت کارت هوشمند سوخت ثبت شده به عنوان رمز استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کارت سوخت جایگاه داران جایگاه های سوخت گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان گفت: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم.

سیدعلی عبدالهی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه‌ای که میزبان مدیران عامل سازمان‌های حمل‌ونقل بار کلان‌شهرها هستیم، کارگروه ویژه بار را برگزار می‌کنیم که در آن دغدغه کلان‌شهرها و رانندگان در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین دغدغه اختصاص سوخت به این ناوگان است، افزود: به‌تازگی با کاهش سهمیه سوخت ناوگان باری دچار چالش‌هایی در حوزه حمل‌ونقل بار درون شهری شدیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از مصوبات اصلی که امروز به تصویب خواهد رسید و به جد پیگیر آن هستیم و خبر بسیار خوشی برای رانندگان است، تثبیت اختصاص سوخت گازوئیل برای ناوگان دیزلی درون‌شهری است، همینطور در حوزه هوشمندسازی امروز اولین سامانه متحرک ثبت تخلف هوشمند ناوگان درون‌شهری (خودروهای پژو ۲۰۶) را با حضور فرمانده راهور فراجا افتتاح کردیم.

عبدالهی با بیان اینکه در حوزه کنترل ناوگان بار به‌صورت هوشمند، ساماندهی و مدیریت و روان‌سازی ترافیک انجام می‌شود، گفت: خودروهای باری با مقیاس بزرگ است و تردد آن‌ها در شهر ترافیک ایجاد می‌کند که با راه‌اندازی این سامانه به روان‌سازی ترافیک در معابر شهری کمک شایانی می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدام جدید در روند معاینه فنی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی مکانیزه را در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌کنیم که امیدوارم در آینده نزدیک سایر کلان‌شهرها نیز از آن استفاده کنند.

کد خبر 749693

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند