Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:48:43 GMT

گام بلند اصفهان در مسیر شهر الکترونیک

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۵۸۰۵۹

گام بلند اصفهان در مسیر شهر الکترونیک

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، قدرت اله نوروزی شهردار اصفهان در آیین امضای قرارداد سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، با بیان اینکه داشتن شهر هوشمند از شعار‌های این دوره مدیریت شهری بود، گفت: درآمد شفاف و پایدار و مدیریت به روز در شهرداری از مزایای سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با تاکید بر اینکه این پروژه در سطح کشور پروژه‌ای موفق است ادامه داد: سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی دارای خصوصیات منحصر به فرد و ضامن منافع متعدد برای شهرداری و شهروندان است.
شهردار اصفهان تاکید کرد: سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی، پرداخت هوشمند همه مکان‌های خدماتی تفریحی شهرداری و خدمات شهری را ممکن می‌سازد، بنابراین سطح وسیعی از حوزه خدماتی مانند تفریحگاه ها، پارک ها، اتوبوس، مترو و ... را شامل می‌شود.
نوروزی سرمایه لازم برای اجرای پروژه سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک را ۹۰ میلیارد تومان با تقبل این مبلغ توسط شرکت صا ایران ذکر کرد و افزود: ۴۰ میلیارد این پروژه سرمایه گذاری و ۵۰ میلیارد آن نگهداری و تجهیز است و قرار است طی پنج سال مستهلک و به صورت BOT عمل شود. اجرای این پروژه مدیریت را به روز، نظارت شهرداری را قوی و درآمد‌ها را پایدار و شفاف می‌کند.
او اصفهان با بیان اینکه انتظار این است اجرای این پروژه بهره وری لازم را ایجاد کند، گفت: لازم است پس از شروع به کار این پروژه این سامانه ظرف ۶ ماه همه روزه به روز شده تا پس از پنج سال به طور مجدد به این فکر نباشیم که کار جدیدی را آغاز کنیم. همچنین به منظور بهبود بخشیدن و به روز کردن، پس از پنج سال پروژه منطبق با مقتضیات زمان تحویل شهرداری شود تا بتوانیم این حرکت را برای شهر دائمی و مستمر کنیم.
شهردار اصفهان اضافه کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود در شرکت صاایران که از یک پشتوانه دولتی نیز برخوردار است، دغدغه‌ای برای اجرای این پروژه وجود نداشته و شهرداری را امیدوار می‌کند تا با اجرای یک مدل اجرای کار صحیح شاهد تحقق یک پروژه بسیار خوب در شهر باشیم.
نوروزی تاکید کرد: امیدوارم با امضای این قرارداد بتوانیم بخشی از شهر هوشمند را به طور ملموس در اختیار همه شهروندان اصفهانی قرار دهیم.   آیین امضای قرارداد سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک، کارت هوشمند شهروندی و مدیریت ناوگان اتوبوسرانی با حضور شهردار اصفهان و مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک (صاایران) و جمعی از مدیران شهری انجام شد.   انتهای پیام/ی    
تجمیع خدمات حمل و نقل عمومی و فضا‌های تفریحی شهرداری در یک کارت هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • امضای قرارداد مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در اصفهان
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد