Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، نشست خبری رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اصحاب رسانه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات راهور  برگزار شد.

سرهنگ فضل الله شیری در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش هفته خبرنگار به تلاشگران حوزه راهور، اظهارداشت: در حوزه مدیریت فنی راهنمایی و رانندگی در چهار حوزه خدمات فنی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری افزود : در چهار ماهه اول سال جاری 29هزار و 370 خودرو تعویض پلاک، 21هزار و 346 شماره گذاری و 10هزار و 107 گواهینامه صادر شده است.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در ادامه گفت: 49 آموزشگاه رانندگی فعال در سطح شهر کرمانشاه داریم که ماهیانه بالغ بر7000 نفر را خدمات می دهند، و از اوائل خرداد ماه سال جاری آزمون آئین نامه توسط افسران پلیس شاغل انجام می شود. که شعبه آزمون و صدور نیز در کلیه شهرستان ها برقرار است.

شیری در خصوص رانندگانی که به جرائم خودرو معترض هستند، گفت: این اشخاص تا دو ماه فرصت دارند به شعبه اجرائیات راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند و جرائم یک میلیون تومان به بالا نیز با ارائه دلائل و مدارک به پلیس+10 مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: درخواست شکات ظرف 24 ساعت در شعبه اجرائیات بررسی می‌شود و اشخاصی که خود رو آنها به دلیل یک میلیون تومان به بالا توقیف می‌باشد ، می توانند با اصل سند و کارت ملی برای ترخیص موقت آن اقدام کرده و ظرف مدت دو ماه جریمه را پرداخت کنند.

شیری به 19 نقطه کانون بحران در کرمانشاه اشاره کرد وافزود: این نقاط شامل میدان بار ، سیلو، وجود پالایشگاه کرمانشاه در هسته مرکز شهر، کانون پزشکان در پارکینگ شهرداری،ساختمان گمرک ، نبود راه ورودی و خروجی تالار انتظارو... عنوان کرد که هفت نقطه از این تعداد در صدد رفع می باشد.

این مسئول از دیگر مشکلات شهر کرمانشاه به اشغال پیاده رو ها توسط دست فروشان، نمایشگاه داران و کمبود کنترل شهرداریها و سد معبر اشاره کرد وافزود: در استان کرمانشاه میانگین کشته عابر پیاده از میانگین کشوری بیشتر است، که ناشی از ناامن بودن تردد پیاده رو است.

رئیس پلیس راهور استان از آموزش 31هزار و 597 نفر از مهد کودک ها تا دانشگاه ها طی چهار ماه نخست سال خبر داد وافزود: نصب بنر در سطح معابر شهری که سرعت خود رو پایین است بسیار در فرهنگ ترافیک تاثیر گذار است.

شیری تاکیدکرد: برخورد با رانندگان متخلف در دستور کار پلیس است، از اول سال جاری 38هزار وچهار قبض جریمه صادر شده، 411هزار و 124 فقره مجموع تخلفات بوده که معادل چهار میلیارد و147 میلیون و 670 هزار تومان می باشد که 22 درصد تخلفات حادثه ساز بوده است.

وی در ادامه گفت: در چهار ماهه اول سال 68 مورد نمره منفی 48تست اعتیاد، و سایر موارد از قبیل تست مصرف مشروبات الکلی، رفتار پرخاشگرانه و روانی   داشته ایم که متخلفین به مدت شش ماه گواهینامه ظبط و به مقام قضایی معرفی شدند.

شیری افزود: تست مثبت اعتیاد 400 هزار تومان جریمه و معرفی به مقام قضایی را شامل می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی به 298 اتوبوس درون شهری اشاره کرد که تعداد 255 خودرو آنها زیر سن فرسودگی و فرسوده می باشند و افزود: در چهار ماهه اول سال68مرد و 38 زن درخواست صدور گواهینامه داشته اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پلیس راهنمایی و رانندگی ترافیک شهرداری گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به منظور بررسی میزان آمادگی این استان در حوادث غیرمترقبه سفری یک روزه به استان کرمانشاه خواهد داشت.

وی افزود: هدف از این سفر بررسی مجموعه موضوعات و آخرین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در کرمانشاه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به برنامه‌های این سفر اشاره کرد و گفت: قرار است رئیس سازمان مدیریت بحران بازدیدی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب داشته باشد و از نزدیک در جریان آخرین اقدامات ساخت و ساز در منطقه قرار بگیرد.

یگانه افزود: بازدید از بافت فرسوده، بررسی آخرین اقدامات انجام شده و روند پیشرفت ساخت و ساز در این مناطق و بازدید از آبشوران به عنوان یک نقطه حادثه خیز در شهر کرمانشاه از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت جلسه ستاد مدیریت استان کرمانشاه با ریاست دکتر نامی و حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6088989

دیگر خبرها

  • تولید زباله در سراب ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند