Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محمد صیدلومدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در تشریح این خبر گفت: دانش آموز پژوهشگر پژوهش سرای دانش آموزی دکترحسابی شهرستان قدس، موفق به ساخت "لوسیون گیاهی بهبود سردردهای میگرنی و عصبی" و ثبت این اختراع برای نخستین بار در کشور شد.

وی افزود : این اختراع برای نخستین بار در کشور و با شماره ۹۸۸۸۵ در اداره ثبت اختراعات و مالکیت معنوی به ثبت رسمی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدلو، عملکرد سریع تر و ایمن ترنسبت به سایر محصولات مشابه داخلی و خارجی را از ویژگی های این لوسیون گیاهی دانست و ادامه داد: تسکین سریع،کاهش تعداد حمله ها و مشکلات ناشی از سردردهای عصبی و میگرنی نظیر ،تعرق،رنگ پریدگی ، نورگریزی ، صدا ترسی، سرگیجه و بی اشتهایی از ویژگی های مهم این داروست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح که برای نخستین بار در سطح جهان، به صورت لوسیون و استفاده موضعی تهیه شده است ، تاکید کرد:این دارو  رفع اضطراب، استرس ، افسردگی و مشکلات ناشی از داروهای خوراکی که مشکلات متابولیسم کبدی دارند، را به دنبال ندارد.

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، ضمن تبریک این دستاورد به مهشید قربانی حقیقت، دانش آموز مخترع پایه دوازدهم رشته علوم تجربی دبیرستان مولود کعبه شهرستان قدس ،جامعه فرهنگی و دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان عزیز با همت ، تلاش و سخت کوشی خود قله های رفیع عظمت و شکوه را فتح خواهید کرد و آینده ایران بزرگ در دستان توانمند شماست.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهرستان استان تهران ایران دانش آموز مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۵۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • درخشش ۵۰۰ دانش‌آموز خراسان شمالی در المپیادهای ملی
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • سه منبع گیاهی و فوق‌العاده امگا۳
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود