Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان, به نقل از صدا و سیما، شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، همه هموطنان دارنده کارت هوشمند سوخت از تاریخ ۲۰ مردادماه ملزم به استفاده از کارت خود به جای کارت جایگاه داران هستند.

وی با اشاره به محدود شدن کارت هوشمند جایگاه داران در ۴ کلان شهر تهران، اصفهان، کرج و تبریز، گفت: کارت جایگاه داران فعلا برای کسانی که هنوز کارت هوشمند سوخت دریافت نکرده اند حذف نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی در توضیح این محدودیت گفت: هم اکنون امکان سوخت گیری با کارت جایگاه داران به میزان ۶۰ لیتر وجود دارد که این مقدار اندکی کاهش می‌یابد.

وی افزود: این محدودیت را در این ۴ کلان شهر آغاز می‌کنیم که به تدریج این محدودیت بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید :یک بام و دو هوای وزارت نفت، این بار کارکنان نفتی+سند

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به هموطنان توصیه کرد از هم اکنون از کارت هوشمند سوخت خود استفاده کنند تا آمادگی لازم در کشور برای استفاده از کارت هوشمند سوخت به جای کارت جایگاه داران فراهم شود.

رضایی افزود: کسانی که کارت سوخت ندارند درخواست المثنی دهند و برای کسانی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

وی درباره مالکان خودرو که برای کارت هوشمند سوخت ثبت نام کرده اند، اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده اند افزود: برای تمام کسانی که در دولت همراه ثبت نام و کارت بانکی معرفی کرده اند در حال صدور کارت هوشمند سوخت هستیم که با الویت این ۴ کلان شهر تا قبل از بیستم به دست آن‌ها می‌رسد.

مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، درباره رانندگانی که رمز خود را فراموش کرده اند افزود: برای این منظور دربرخی جایگاه‌های سوخت گیری در سراسر کشور دستگاه‌های تغییر رمز قرار داده شده است.

وی  در پایان گفت: به احتمال زیاد به مالکان خودرو‌هایی که رمز کارت خود را فراموش کرده اند برای مدت محدود و با اعلام قبلی اجازه خواهیم داد از ۴ رقم آخر کد ملی خود که پشت کارت هوشمند سوخت ثبت شده به عنوان رمز استفاده کنند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت گاز شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر محورهای اصفهان بارانی است

مریم تاکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت بارش در محورهای استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در محورهای داران -بویین میاندشت، خوانسار -دامنه، داران -تیران، بویین میاندشت -الیگودرز، کمربندی خمینی شهر-نجف‌آباد، بادرود -کاشان، اصفهان -شاهین شهر، آزاد راه نطنز -کاشان، نطنز -اصفهان، آزاد راه کنار گذر شرق، محورهای گلپایگان، فریدونشهر، تیران، خوانسار، فریدن و چادگان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه همه محورهای مذکور لغزنده است، افزود: رانندگان باید نسبت به رعایت نکات ایمنی در حین تردد در محورها توجه داشته ۹ باشند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان با بیان اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ضروری است در صورت امکان از تردد به ویژه در مناطق کوهستانی خودداری شود.

کد خبر 6098499

دیگر خبرها

  • کارت هوشمند«نسک»؛ گامی برای ورود حجاج به مشاعر مقدسه
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی