Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید رصا صالحی امیری» روز دوشنبه در نخستین نشست ستاد دومین کنگره شهدای ورزش کشور، اظهار داشت: امروز اگر احساس غرور و غیرت می کنیم، بخاطر چشمه های جوشانی است که شهدا خلق کردند.
وی افزود: هرکاری برای آنها انجام می دهیم حداقل وظیفه ماست و مطمئن هستیم نمی توانیم رسالت خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
رییس کمیته المپیک اظهار داشت: وزارت ورزش از وزیر تا سایر مجموعه همه وفادار به آرمان های شهدا هستند، اما باید شیوه های جدیدتری خلق کرد که اثرپذیری آن بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی امیری ادامه داد: با ساخت کلیپ های کوتاه و پخش در شبکه های مجازی از همین امروز باید جریان کنگره را آغاز کرد. هر کدام از این تیزرها می تواند ۵۰ میلیون پیام را به خانواده ها منتقل کند.
این مقام مسئول گفت: به جای تاریخ سازی باید نمادسازی و اسطوره سازی کرد و معتقدم مانند فیلم می ماند و اثرپذیری آن بیشتر است.
وی افزود: شناسایی استعداد ها در خانواده های شهدا از دیگر برنامه هایی است که باید به آن توجه شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۱۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد

همشهری آنلاین - حوادث: هفتم اردیبهشت ماه جسد مردی در جاده کن کشف شد و وقتی تیم جنایی در محل حادثه‌ در بزرگراه همت، خروجی کن ‌حاضر شدند، با جسد بدون سر مواجه شدند که متعلق به مردی جوان بود. او با یک ضربه چاقو ‌ به شکمش، به قتل رسیده بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که خون‌ها شسته شده و قاتل یا قاتلان، جسد را در فضای سبز حاشیه بزرگراه رها کرده‌اند. حتی روی آن برگ ریخته بودند که جسد پوشانده شود. روی شانه‌های مقتول، ستاره و روی سینه‌اش دو تبر خالکوبی شده بود که جسد وی به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت. در ادامه تحقیقات، هویت مقتول شناسایی شد. وی اهل کشور افغانستان بود که در همان حوالی با خانواده اش زندگی می کرد و متاهل بود. تحقیق از خانواده مقتول نشان داد که او با یکی از هموطنانش دچار اختلاف شده و به شدت با یکدیگر مشکل داشتند.

حتی از سوی وی تهدید به قتل شده بود که همین کافی بود نام وی در لیست افراد مظنون قرار بگیرد. وقتی ماموران برای دستگیری او وارد عمل شدند، دریافتند که او فرار کرده و همین موضوع، فرضیه جنایت از سوی وی را قوت می بخشید. این درحالی بود که برادر مقتول به مقابل خانه خانواده قاتل رفته و از آنها خواسته تا سر برادر وی را تحویلشان بدهند و آنها مراسم خاکسپاری را اجرا کنند.

برادر مقتول نیز پلیس بازی های خود را ادامه داده و به سراغ برادر مظنون به قتل رفته و از او خواسته بود تا مخفیگاه برادرش را به او اطلاع بدهد. آنها می خواست تن مقتول را به خاک بسپارند و می خواست سر جسد را هم تحویل بگیرند. خانواده مظنون اما زیر بار نمی رفتند تا اینکه برادر مقتول با جست و جوهای فراوان محل کار برادر مظنون را پیدا می کند. با این احتمال که ممکن است سر جسد آنجا باشد راهی باغی در اطراف کن که محل کار برادر مظنون به قتل شد. در بازرسی از آنجا سر جسد را که در کنج باغ رها شده بود، پیدا کرد و با پلیس تماس گرفت.

با حضور ماموران و قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس جنایی در محل حادثه، تحقیقات انجام شد و سر جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دو برادر ادامه دارد تا معمای این جنایت رازگشایی شود.

کد خبر 849152 برچسب‌ها سارق - سرقت قتل - قاتل افغانستان حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد