Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:07:46 GMT

کانسلو در تست پزشکی سیتی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۶۶۹۷۵

کانسلو در تست پزشکی سیتی

مدافع پرتغالی یوونتوس اردوی این تیم را برای حضور در تست پزشکی منچستر سیتی ترک کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اسکای اسپورت، به نظر می‌رسد که ژائو کانسلو در فصل جدید شاگرد پپ گواردیولا در منچستر سیتی خواهد شد. اسکای اسپورت نوشت که این بازیکن پرتغالی اردوی یوونتوس را ترک کرده و راهی شهر منچستر شده تا در تست پزشکی سیتی شرکت کند و با این تیم قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نوشته اسکای اسپورت، منچستر سیتی علاوه بر دادن دانیلو به یوونتوس ۳۰ میلیون یورو هم در ازای جذب کانسلو به بیانکونری خواهد داد تا خرید گران‌قیمت دیگری را به ثبت برساند.

کانسلو در فصلی که گذشت عملکرد خوبی در یوونتوس داشت اما بعید به نظر می‌رسد که با توجه به آمادگی بالای واکر در ترکیب اصلی سیتی‌زن‌ها به میدان برود.

منچستر سیتی فصل بسیار خوبی را با پپ گواردیولا تجربه کرد و همه جام‌های فوتبال جزیره را کسب کرد ولی با این حال در لیگ قهرمانان اروپا باز هم ناکام ماند و به نظر می‌رسد که اولویت نخست این تیم در فصل جدید با گواردیولا، قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد.

منچستر سیتی دو روز پیش توانست در سوپر جام انگلیس لیورپول را در ضربات پنالتی از پیش رو بردارد و یک جام دیگر را به دست آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۶۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • گلزنی ژائو کانسلو از روی نقطه کرنر / فیلم
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس