Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد سنندج، شانزدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان به ریاست احمد حیدری نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سنندج برگزار شد.

حیدری در این جلسه اظهار داشت: وظیفه فعلی دانشگاه و سیاستگذاری‌های تعریف شده مدیریت امروز در این شبکه گسترده علمی، آموزشی و تحقیقاتی کشور، انتقال شهد شیرین خدمات نظام به مردم و ایجاد تحول در همه زمینه‌های موردنیاز توسعه در نقاط مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار و ارقام دستاوردهای قابل توجه در زمینه‌های علمی و تحقیقاتی، پیوستگی این نتایج با حوزه کاری فعالان بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامپروری را دغدغه نخست مدیریت دانشگاه عنوان کرد و افزود: حرکت دانشگاه به سمت کاربردی شدن و تمرکز عناوین مقالات علمی و تحقیقاتی 40 هزار استاد پژوهشگر و پایان‌نامه 350 هزار دانشجوی مقاطع تحصیلات تکمیلی بر مبنای حل مشکلات مردم و مناطق کشور از دیگر دغدغه‌های مدیریت دانشگاه است.

حیدری تغییر ساختار دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای این دغدغه‌ها دانست و با اشاره به اجرای طرح پایش آزاد، گفت: به همین منظور تاکنون بیش از 20 هزار عنوان تحقیقاتی بر مبنای نیاز استان‌ها احصا شده که زمینه‌ساز برنامه‌ریزی دقیق و مؤثر برای ورود دانشگاه به متن جامعه و حرکت آن به سمت ترقی و تعالی مناطق محروم کشور می‌شود.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه ما مهندسان کشاورزی را برای پشت میز نه برای کار در مزرعه و باغات تربیت کرده ایم، اظهار داشت: به همین منظور تغییر نگرش نسبت به ضرورت های علمی و ارتقای سطح دانش معاش و انتقال خاصیت عملیاتی آن به جامعه هدف در استان‌ها، نتایج سازنده ای خواهد داشت.

وی با تاکید بر تأمین زمینه توسعه و پاسخ به نیاز برای رفع محرومیت و افزایش سطح برخورداری و بهره وری اقتصادی مردم، خاطرنشان کرد: در تنظیم بودجه های سالانه و تخصیص ردیف های مالی اثربخش برای افزایش فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی موردنیاز با هدف تحول آفرینی بیشتر ضروری است.

انتهای پیام/

188 / 188 معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی احمد حیدری واحد سنندج طرح پایش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: احمد حیدری واحد سنندج طرح پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۶۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر افزود: با اتمام بررسی پرونده متقاضیان تدریس در هیات های اجرایی معین استان ها و بررسی نهایی در هیات اجرایی جذب دانشگاه، نتایج این فراخوان اعلام شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته به منظور تامین نیازهای موجود در بکارگیری مدرسان، ابتدا نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی و واحدهای استانی باتوجه به دوره های در حال اجرا و رشته های جدید انجام شد.

کشتکار افزود: دراین فراخوان حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال بود و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از ثبت نام، تکمیل فرم‌ها و بارگذاری مستندات توسط متقاضی در سامانه جامع جذب مدرسان، اعتبارسنجی اطلاعات و مستندات متقاضیان در واحدهای استانی انجام شد و پرونده متقاضیان واجد شرایط در کارگروه‌های بررسی صلاحیت علمی مطابق با شاخص‌های ارزیابی بومی شده، امتیاز دهی شد و نتایج بررسی صلاحیت علمی به همراه وضعیت صلاحیت عمومی در هیات اجرایی معین استان و هیات اجرایی جذب دانشگاه جمع‌بندی شد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: در این فراخوان بیش از ۷۳ هزار نفر وارد سامانه ثبت نام شدند که از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر ثبت‌نام قطعی کرده و در مجموع بالغ بر ۷ هزار نفر برای مصاحبه و ارزیابی علمی به کارگروه‌های بررسی توانایی علمی دعوت شدند. از این تعداد حدود ۳ هزار نفر واجد شرایط شناخته شده و کد مدرسی برایشان صادر شد.

وی افزود: لازم به ذکر است کد مدرسی افراد واجد شرایط پس از شرکت در دوره تربیت مدرس با عنوان آشنایی با نظام علمی کاربردی که از طریق مرکز امور مدرسان دانشگاه با همکاری واحدهای استانی برگزار می گردد، فعال می شود و مدرسان پس از فعال سازی کد مدرسی می توانند با مراکز آموزش علمی کاربردی برای تدریس همکاری نمایند.

کشت کار در خاتمه اظهار داشت: فراخوان بعدی، پس از نیازسنجی در تابستان ۱۴۰۳ اعلام می‌شود و افرادی که در فراخوان ۱۴۰۲ در اولویت قرار نگرفته‌اند در صورت علاقمندی می‌توانند در فراخوان آتی مجددا شرکت نمایند.

کد خبر 6099152

دیگر خبرها

  • چرخش تحول‌آفرین از مقاله‌گرایی غیرهدفمند به پژوهش‌های کاربردی و تقاضامحور
  • دانشگاه آزاد مصداق «جهش علمی با مشارکت مردم»
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • شهرسازی و رویکردهای جدید علمی
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد